Jump to content
Luigi

Auto Green Gelato, Auto Blueberry Cheese | Mars Hydro TS600

Recommended Posts

Godzinę temu, KlausKörner napisał:

 @Majki

@Luigi

@KlausKörner

Jak masz donice 11 L to przelej konewką 5 litrami wody, zrób to powoli na 2 - 3 razy tak aby rozpuszczalne w wodzie składniki się wypłukały. Ziemia za tydzień dwa wróci do pełni mocy. 

 

P. S. 

Płucz zanim tam wsadzisz kwiatki

To chyba się pospieszyłem, bo ziemia nie przepłukana, a nasiona już 16h w wodzie. Chyba, że to nie problem do takiej przelanej zasiać. Było pytać nim zacząłem kiełkować 😅

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KlausKörner Ja osobiście raz uprawiałem automata i dobrze go nie podoginalem do ziemi to zaczął kwitnąć jebany😂 ja lst jak robię to doginam przez pewien czas szczyt do ziemi aby mieć jak najwiecej odrostów z automatem niestety nie idzie tego zrobić bo czas cię ogranicza. W automacie możesz owszem próbować czego tylko dusza zapragnie tylko dobrze jest niczego nie zjebać bo wiadomo jaki będzie finał jak go spowolnisz. 
 

@Bubble Kurcze to musiałbyś gdzieś w Google poszukać na pewno gdzieś znajdziesz, ja na ten temat wiedzę wyciągnąłem jeszcze z książki ogólnej o roślinach gdy zaczynałem swoją przygodę z uprawą marihuany dobrych pare lat temu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, KlausKörner napisał:

Ale ziomek kup sobie mocną ziemię. 

Batmix albo Terra Cana professional plus. 

Wydasz parę złotych ale przez 100dni zapomnisz o nawozach

Mam resztkę canny Profess. (Bez plusa) a nawozami się nie przyjmuje, jestem przygotowany na każde ewentualne karmienie. Spróbuję tego lightmixa, a na przyszłość bardzo chętnie skorzystam z Twojej rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziomek, masz mineralne czy organiczne? Mój brat leje organiczne x 500 x700 więcej niż producent zaleca,  dawka razy 5, raz na 3 tygodnie i to są automatyczne rośliny, jest zadowolony. 

Wszystkie nawozy organic to pedalstwo, dojenie kasy z twojego portfela. 

Co ma krzak oddać to odda, liście uschna. Jak masz pH dobre to ci to nie potrzebne. 

Wiadomo jakieś papu musi być ale ogólnie to jest jebany chwast. 

Żadne alga mix żadne bloom mix, jedyne co pomaga to mikoryza i calmag. 

Resztę masz z banana aloesu i kartofla. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KlausKörner

Jasne, zdaje sobie sprawę z tego, że to co sprzedają to mocna cena w stosunku do produktu. No ale koniec końców działa i to i to. Wiadomo, roślina co ma oddać to odda. Ja sam nawet dążę do tego, żeby swój warzywniak mieć, bo to ile teraz w sklepie biorą za warzywa na dodatek pryskane chuj wie czym, to zaczyn się czuć jak u dilera na osiedlu, gdzie chuj wie co kupujesz i kto do tego szczał wcześniej. 

Nawozy mam w pierwszym poście wymienione. O tyle co zamierzam jedynie uzupełniać niedobory ewentualnie, to małe boosty i tak jak piszesz Calmag + mikoryza jest w moim składziku 🙂

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry.

Nasionka już z wody poszły na wacik i kolejny raz sobie będą siedzieć w ciemności przez 24h. Jutro pod wieczór do nich zajrzę. Z samej wody już są efekty, a konkretnie oba pękły i kiełek już się delikatnie pokazał. Cieszy to moje oczy.

Był też test growboxa. Filtr zamocowany, wentylacja poprowadzona, Mars wisi, dwa mieszaki są, nawilżacz wpuściłem przez wlot pasywny, spełnił funkcje. Będzie niestety walka z temperaturą, na co już nie wiem co poradzić. Mam CO2 bag nad mieszakiem przygotowany. Gdzieś wyczytalem, że to podnosi dopuszczalną temperaturę w namiocie. Więc no takie mocne 31 stopni, tragedia... 

20210721_194324.jpg

20210721_194313.jpg

20210721_191935.jpg

Edited by Luigi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Luigi jeżeli chodzi o temperature to pomoże ci zdjęcie filtra węglowego, na początku roślina nie wydziela żadnych mocniejszych zapachów a wentylator wyciągający będzie lepiej wyciągał ciepłe powietrze, pomoże to przynajmniej przez pierwszy miesiąc bo potem jak roślina zacznie kwitnąć to z powrotem założysz. Nawilżacz powietrza też obniża temperaturę więc na początku powinno być wszystko ok 

I jak coś higrometr trzymaj na wysokości rośliny w przyszłości by znać temperaturę jaką otacza się roślina 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@onyx w zasadzie masz rację, że ten filtr na razie o dupę rozbić i faktycznie może blokować przepływ, jutro go zdemontuje. Nawilżacz fakt, obniża, ale to dosłownie z 2-3 stopnie. A myślę, że teraz im dalej tym chłodniej, lipiec prawie z głowy. Co do higrometru to jasne, będzie stopniowo podnoszony wraz ze wzrostem, dzięki 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka. Ja wsadzilem pestki bezposrednio do ziemi BioBizz Light Mix i panny maja sie swietnie. Wlasnie jestem po UP-ku zapraszam. Dodam ze uzylem zestawu BIOTABS i jest to uprawa organiczna. Mieszasz z ziemia raz i lejesz tylko wode z kranu odstana. Jedynie na FLO jest organiczna mieszanka w plynie ktora swietnie pachnie az by sie chcialo sprobowac xD

Ogolnie ladny boxik :) Bedzie dobrze. Nie lej zadnych dopalaczy poki roslina Ci nie pokaze ze potrzebuje. Najwiekszym bledem ktory tu dostrzegam to nadgorliwosc i niepotrzebne nawozenie 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr.Green Jasne, wiadomo. Nie zamierzam na siłę walić tych grow czy Bloom, co mają azot, ale bardzo chętnie skorzystam potem z tych boosterów od AN i Atami, przynajmniej na jednej, żeby porównać.

A podsumowując, to najpierw musi to wyrosnąć, a potem można myśleć co dodać, to jeszcze nie ta faza. Dzięki za info, na pewno zajrzę do Ciebie 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry dzionek pasjonaci i pasjonatki 🙂

Zacznę od tego, że jestem pod wielkim wrażeniem tego, jak nasionka szybko się rozwinęły. 24h w wodzie, teraz niecałe 23 na waciku i efekty przepiękne. 😍

Przygotowałem ziemię w doniczkach, zrobiłem otwory w bocznych częściach donic, żeby łatwiej trenować w późniejszym etapie, kiełkiem do dołu i jazda. Dostały jeszcze dodatkowe namioty, bo boję się, że wilgotność da ciała. Mój nawilżacz ma tendencję do wyłączania się, chociaż ostatnio był grzeczny. 

Światło mam póki co zgaszone w boxie, nawilżacz leci na najwyższej mocy. Delikatny oprysk i doniczki z dziewczynami trafiły do nowego domu.

@onyx Jesteś wielki. Box, 32 stopnie. Zdemontowalem filtr węglowy, ustawiłem kanał, włączyłem nawilżacz, zamknąłem boxa. Przyszedłem po sadzeniu (około 30 minut) i pyk, 28.1. Rezultat cudowny.

Jakieś rady na tym etapie? 

Poniżej kilka fotek 🌱📷

20210722_164502.jpg

20210722_164247.jpg

20210722_170110.jpg

20210722_170115.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Luigi póki co świetna robota, nie ma żadnych zastrzeżeń, jedynie kiedy rośliny wyjdą na świat to należy pamiętać by przy podlewaniu lać po całej doniczce by roślina w poszukiwaniu wody szybciej rozwinęła system korzeniowy, a jak wiadomo im szybciej się korzeń rozwinie tym lepiej dla rośliny a zwłaszcza dla automatu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@onyx

No tak, jeszcze mnie czeka etap nauki podlewania, bo czuja do końca nie mam. Wiem, żeby się nie bawic w takie dolewanie i dolewanie, więc lać po całości, tylko tak na prawdę kiedy. I kiedy machnąć root juice, bo to na pewno pomoże 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...