Skocz do zawartości
Zjaranyarab

Strong Skunk 1x

Rekomendowane odpowiedzi

Witam to mój pierwszy post na tym dziale podrzucam fotki aktualnej sytuacji.

Nie mam żadnego spota siedzi w domu i od czasu do czasu na balkonie (ale nie za bardzo bo przyps może być) jak jest fajna pogoda zero odżywek sama woda leci tylko. 

Ogólnie to moja pierwsza uprawa jestem w tym totalnym laikiem.

Poszła w ziemie: 19 czerw

Ścinka: koniec paź (bądź trzymać do puki nie zacznie gnić)

jak na razie coś dojrzewa ale czy coś z tego wyjdzie jak na pierwszy raz moim zdaniem nie wiem wam zostawiam opinie. 

96683724-5B35-4BFE-B677-3530E2FCB0DD.jpeg

CBA952CF-C882-4BE3-87B2-63CDBD61438F.jpeg

7675FEF6-1CE5-4E4A-BA18-1ED61FDE28D0.jpeg

 

gg.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zielone krainy

@Zjaranyarab Ładna ale outdoor niedojdzie, no chyba że by się nad tobą pogoda bardzo zlitowała, ale nie zlituje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mirecki  Jak napisałem to moja pierwsza roślina robię to co się naczytałem mniej więcej zero nawozów tylko woda odstana leci.

jak nic z tego nie będzie na następny sezon się  przygotuje ziemie specjalna już z odzywkami od razu itp 

Edytowane przez Zjaranyarab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Zjaranyarab jakie za późno? To dopiero początek. Poszukaj nawozu na bloom ( biobizz, canna, hesi, Fox farm, itd), chyba że możesz w domowych warunkach zrobić ze skórek od bananów ale nie znam przepisu. Dolomit też możesz mieć pod ręką. Czym to podlewasz? Sprawdzasz pH? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie