Skocz do zawartości
dziurawy

Parę pytań przed pierwszą uprawą roślin marihuany

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie jest pelno tematow dla poczatkujacych ale nie moge odszukac info dla siebie , jestem calkowicie zielony w temacie uprawy , obejrzalem setke filmow na yt , przeczytalem setke artykulow ale brakuje mi kilku odpowiedzi,

jak na 1 raz szukam czegos mocnego ? lemon haze silver haze ? wiem ze musza to byc feminizowane nasionka ? 

czy moge posadzic 5 roznych nasion ? 

na co uwazac przy 1 uprawie indoor? 

pozdrawiam i dziekuje za wszelka pomoc i rady 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, dziurawy napisał:

lemon haze silver haze ?

dobra odmiana

25 minut temu, dziurawy napisał:

wiem ze musza to byc feminizowane nasionka ? 

nie muszą ale najlepiej jak by były feminizowane bo masz prawie pewność na 100% że wyrosną żeńskie osobniki czyli te co się pali

26 minut temu, dziurawy napisał:

czy moge posadzic 5 roznych nasion ? 

możesz i 10 jak masz miejsce

26 minut temu, dziurawy napisał:

na co uwazac przy 1 uprawie indoor? 

żeby rośliny się nie wyciągały, żeby nie walić nawozów jak nie trzeba 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Andi napisał:

dobra odmiana

nie muszą ale najlepiej jak by były feminizowane bo masz prawie pewność na 100% że wyrosną żeńskie osobniki czyli te co się pali

możesz i 10 jak masz miejsce

żeby rośliny się nie wyciągały, żeby nie walić nawozów jak nie trzeba 

wlasnie lata palenia nie wystarcza, ile trzeba czekac az urosnie takie dobre ziolko ? co ty bys polecil takiego mocnego ? co szybko rosnie ? na 1 raz? 

co do roslin chodzilo mi o to czy jak wezme 5 roznych nasionek (lemon,silver gorilla, sweety beety,white widow przyklady) a maja rozne okresy kwitnienia dojrzewania ? chcialbym zeby cos wyroslo z tego 

zeby rosliny sie nie wyciagaly ? czyli co mam robic?