Jump to content

Cali_Bastard

Members
  • Content Count

    484
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Cali_Bastard last won the day on November 13

Cali_Bastard had the most liked content!

Community Reputation

426 Doskonała

4 Followers

About Cali_Bastard

  • Rank
    Dense Buds Only !!

Recent Profile Visitors

772 profile views
  1. @PrzeMIX turlanka zawsze spoko ale bedziesz jakies 5-10% odpadu, będziesz dalej mógł go wykorzystać na masło albo puścić w płuco. Jak się zdecydujesz to nasmaruj mi priv to ci powiem Jak to zrobić zeby się udało i zeby bylo mało odpadu
  2. @Mr.Green tutaj siadaj i pacz, tak wyglada organik 🥸 @grolsch3 niezle czary znasz 🧙‍♂️
  3. Już o tym zapomniałem nawet, poszło na pniu 😃 🚛💨
  4. Elo 4-2-0 Dzisiaj dziewczyny dostaly mocnego fryzjera. Dostaly tez stymulant przyspieszajacy indukcję. Ucalowalem na drogę i mogę wkoncu wyjeżdżać na długo wyczekiwany urlop. Drzewka zostają pod opieką mojej prawej ręki, samego Krzysztofa Jarzyny ze Szczecina. Krzychu mówi ze raz na tydzień wyśle fotkę wiec będą nawet update’y 🫣 stay tuned 🖖🏻
  5. Update: Rosliny przesadzone w czwartek do docelowych donic. Na początku tygodnia planuje przerzucać na kwit. Troche mi ostatnio wilgotność spadła za bardzo i roslinki się pomarszczyły i rozrosły jak sałata.
  6. @Cali Mam takie glupie pytanie bo tempo uprawy i wynik robi wrażenie. Masz może zdjęcie pieńka oraz jak grube były łodygi, interesuje mnie struktura nośna takiej rośliny.
  7. @Pierr1947 Bardzo ladnie sie to znaczyna prezentowac 👌🏻👌🏻👌🏻 Jak mogę się wpierdolic z grabiami to: usun wieksze wiatraki, tak ze 20%-25% na rosline. Nie zbiednieją a doswietlisz doły i generalnie więcej światła dostaną przy topach. W tym stadium zawsze tak robie i widać efekty. Musisz to zrobić zanim roslina zacznie spowalniać z apetytem i zrób to przed podlaniem na glodniaka. Ps. Podoba mi się to pheno co listki przygodowe zwija w słomki ;)
  8. Podcialem dzisiaj raz jeszcze przed flipem. Ogolnie jak narazie idzie ok. w nast tug przesadzam, poczekam z 5 dni i na kwit wiec nast up bedzie juz w duzych donicach. Co do swiatelka to producent podaje ze panel ogarnia footprint 1.5x1.5; u mnie będzie 1.2x1.2. Dodam tylko ze ost raz jechało tylko na 3 panelach i z Woo ściągane było ponad 100 z krzaka. Dla mnie to są satysfakcjonujące liczby bo cały pierdolnik teraz w maxie będzie żarł jakieś 1900W
  9. @Barney's dla mnie liczy się jak to na koniec wyglada/pachnie/smakuje i ile wyszło i pokazuje w moich fotorelacje jak to zrobiłem; to mi piszesz najpierw ze się huja znam, i ok nie wiem wszystkiego ale piszesz tak w odpowiedzi na moje „ze nie znasz się na genetykach” czyli wg mnie zakuło w dupie. Teraz mi tu probujesz jakimiś bredniami zasypać ze jestem tu tylko po to i po tamto. Odkąd założyłem tu konto co jakiś czas na priv mi ziomeczkujesz i podpytujesz o złote rady. Wkurwia mnie takie pajacowanie wiec cię olalem to teraz publicznie się chcesz wyładować. Idź w pizdu chłopie, masz tu w huj dupolizow i poplecznikow jak chcesz TWA uprawiać to nie do mnie tak, do mnie nie 😏 coma mierda 🤌🏻
  10. @PrzeMIX znajdź mój wczesbiejszy wątek „eldorado og” tam jest na koniec trochę o tym zabiegu 😎 @Barney's a ciebie znowu co w rowie szczypie ?
×
×
  • Create New...