Skocz do zawartości
Danczan

Prawdopodobnie dopadła zgnilizna korzenia Pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Proszę o pomoc mianowicie prawdopodobnie jak w tytule dopadła moje rośliny zgnilizna korzenia jestem laikiem jeśli chodzi o Hydro jest to moj pierwszy raz. Planty maja 31dni wega i 6 dzien flow uprawiane sa w DWC nutriculture stan wody w wiaderkach utrzymuje na poziomie około 8l. Nawozy canna aqua ph około 5.5 ec 1.6-1.8
Temp w boxie 22 noc/27 max w dzień wilgotność około 70-nawet 75.% na trzech roślinach przy głównej łodydze zauważyłem ogniska pleśnie prawdopodobnie wina nawilzacza bo dmuchał w dwie roślinki leżał na keramzycie jakis kawałek listka inta plesn prawdopodobnie z tamtąd. Zaatakowała kawałek łodygi ale zrobiłem oprysk z miedzianu mam nadzieję ze pomoże. Moje pytanie czy ta plesn mogła również zaatakować korzeń? Takie zjawisko zauważyłem na 2 plantach. Po roślinach od góry nie widać jakiś oznak miałem tylko wrażenie ze troszkę się zatrzymały ale liście sa w dobrej kondycji. Dodatkowo kupiłem taki środek jak na załączonym zdjęciu.
Na drugim zdjęciu widzimy ten korzeń jeden z tych dwóch roślinek jest to korzeń mocniej zainfekowany myślę a i na tej roślinie na korzeniu widziałem biały nalot jak by plesn tak jak pisałem Wcześniej mogło to sie zacząć od tej pleśnie która spowodował nawilzacz.

 Ps dodam ze ten korzeń jest juz po zabiegu oczyszczania czyli pousuwałem trochę tych na dgnitych korzeni oczywiście umyłem wiadro i zrobiłem nowa pożywkę
Jakieś dobre rady?
Trzymać je czy poprpstu usunąć z boxa

20210914_161156.jpg

20210914_130041.jpg

20210914_130033.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bede niedługo to zrobię zdjęcia  ogólnie korzenie innych wyglądają całkiem inaczej puszyste sa dużo większe ale gora dużo od nich nie odbiega mam namyśli od tych co mają kłopoty 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach