Skocz do zawartości
SeVeN89

NoName - wyciągnę coś z tego?'

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 Przepraszam za takie glupie pytanie jestem amatorem i ujrzałem białe włoski i się 'zajarałem'.

NoName - pestka z palenia. Sadzonka 5 dni po wyjściu z ziemi w doniczce trafiła na spota lecz dałem ją w takie miejsce nie myśląc czy będzie miała odpowiednią ilość światła - pestka z palenia chciałem tylko dać jej życie .

Posadzona pod koniec kwietnia, zaczęła kwitnąć parę dni temu. Więc raczej to SEZON. Wiem, ze jest wyciągnięta lecz czy jest szansa, że wyciągnę z niej jakąś dyszke?

large.Nlweek.jpg.9324f95856e4b58e9614989

Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@SeVeN89 jest mizerna ale widzę dla niej światło w tunelu. Przede wszystkim nawóz na flo jej daj i to już, dodatkowo zaopatrz się w pk 13-14 lub super pk od aptusa. Na tym bardzo podstawowym zestawie dasz jej sporo jedzonka i na pewno będzie Ci za to wdzięczna. Zamawiaj nawozy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Proy_18 napisał:

@SeVeN89 Jezusie jakie to jest długie...

Zdaje sobie z tego sprawę, miałem spota pod automaty, i szkoda mi było noname tam dawać bo nastawiałem się że wyjdą męskie.. A automatów  ostatecznie nie udało mi się posadzić i jak zobaczyłem białe kudły na tych nn, to pluje sobie w mordke..

Jeszcze gdyby były takie pogody jak na początku lipca to bym nie miał wątpliwości, że zapale coś swojego.. Ale na ten moment u mnie od tygodnia jesienna pogoda.. 

Ale co by nie było, człowiek uczy się na błędach. A dla mnie to nowe doświadczenie już coś tam wiem co robić, a czego nie robić. A pecha za free z palonka, więc jak nie zyskam plonów, to zyskałem/zyskam nowe doświadczenie.

-----

Dziękuję chopy za odpowiedzi. Jesteście wielcy, doceniam i Szanuje.

Niech Maria bedzie z Wami. Miłego Wieczoru!