Skocz do zawartości
jeruki

afghan kush, 3xwhite russian auto i strawberry banana auto outdoor

Rekomendowane odpowiedzi

Siema zaczynam z outdoorem, mam jedno wykielkowane nasiono (noname) a na resztę czekam aż przyjadą. Jestem nowicjuszem ale trochę się dowiedziałem co i jak, właśnie przez takie forum. Planuję zrobić to bez wkładu pieniężnego (maks perlit, dolomit i coś na ślimaki) ponieważ wole zrobić to z rzeczy samorobnych pochodzenia zwierzęcego i roślinnego. Nasionko już leży w kubeczku z ziemią uniwersalną 6.5-7 pH:)

16838129424618693130141991174432.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Tester napisał:

@jeruki kiedy wysadzasz na spota?

Nie mam pojęcia jeszcze, nasiono stoi od 2 dni i myślę że też źle zrobiłem że zostawiłem je na słońcu a na noc do domu zamiast zostawić sobie na parapecie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mirecki nie wiem czy się orientujesz ale się spytam na temat ziemi i nawozu do niej. Planuje ziemię uniwersalna z torfem wymieszać i do tego nawozic ja czymś i do wyboru mam kurzy, króliczy i krowi gnój, co lepsze? I czy to w ogóle dobry pomysł ;o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@jeruki pomysł zły nie jest ale wydaje mi się że trzeba być w miarę dokładnym. Na konkurencyjnym forum jest wpis dotyczący które gówno co i ile czego ma w sobie więc musisz sobie poszukać ale myślę że sobie poradzisz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mirecki nie mam pojęcia co to ale dowiedziałem się obornik króliczy jest zajebisty i można go od razu wymieszać z ziemią. Tylko tak se mysle czy to dobry pomysł skoro za ok. 2 tyg chce sądzić planty na spota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, mirecki napisał: