Skocz do zawartości
Rav

Opadnięte liście przez wysoką temperaturę?

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Witam wszystkich. Przepraszam, że być może uruchamiam niepotrzebnie temat ale czytając forum nie natknąłem się na podobną sytuacje. Otóż wyjechałem na 3 dni i zostawiłem w ogrodzie „dziewczyny” nie miałem też do kogo się zwrócić aby je podlewał z wiadomych powodów. Jak wróciłem wczoraj wieczorem zastałem je w takim stanie jak na zdjęciach. Zdjęcia zrobiłem dzisiaj. Posłałem bez żadnych dodatków po dwa litry na jedną. Czystą wodą. Ale od rana nie podniosły się. Liście są fioletowo brązowe gdzie nie gdzie. I wydaje mi się że to przez to palące słońce. Ale nie mam stuprocentowej pewności gdyż jestem nowicjuszem. Mógłby ktoś z Was doradzić mi jakoś co można z nimi jeszcze zrobić czy jest to już całkowicie spisane na straty image.thumb.jpg.e9f49e71279517f0d19689e61ba0d050.jpgimage.thumb.jpg.38c1eafdf86f1337f5078fa698c3dee8.jpgimage.thumb.jpg.928249f1da72d7bbb65f07975644e0cd.jpgimage.thumb.jpg.e9f49e71279517f0d19689e61ba0d050.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadam. Mam standardową przyprawę do kwiatów ze wszystkimi ważniejszymi składnikami o których tutaj czytałem, na czas wzrostu i coś takiego. Nie wiem czy może być image.thumb.jpg.76c86ec06de8feb6f01101c2191d9770.jpg

Znaczy mam je jeszcze raz dzisiaj podlać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Rav jak mają mokro to nie. Daj pół dawki z opakowania jak przeschnie. Pewnie korzenie podusiło i życie w glebie.

Czarna doniczka mocno się nagrzewała.

Ile ta materiałowa ma ? 50l+ ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 3 w doniczkach i 3 w glebie. I teraz nie wiem czy te w glebie podlać czy też w donicach. Ale fakt szybko się nagrzewają. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach