Skocz do zawartości
opalonycham

Jaki box pod 1 krzaka?

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka (jestem nowicjuszem) chciałbym kupić/zrobić box`a pod 1 automata dużego, mój cel to zebranie 50g+

Chciałbym sie zapytać jakiego rozmiaru boxa polecacie (nie mam zamiaru hodować więcej niż 1 maks 2 roslinki)

Trafiłem na fajna oferte boxa:

Growlab 100x100x200cm

+ żarówka HPS 400w Phytolite

Co sądzicie? Miejsce w domu mam, i nie muszę sie chować, tylko obawiam się, czy to nie bedzie za duży box dla rośliny jednej 

 

Jeśli ktoś ogarnia prosiłbym o zlożenie taniego, a rozsądnego zestawu, nie chce sie pchać w pc box`y bo dają małe plony

Boxa moge sam zbić, powycinać otwory itd

Dziekuje za każda pomoc 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

100x100x200cm na 1 roślinke bedzie ok? wiem ze bardzo duzy jest, ale mam w fajnej cenie zestaw cały

 

 

Edytowane przez opalonycham

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@opalonycham będzie OK ale pamiętaj, że w większym boksie potrzebujesz też bardziej wydajnej wentylacji, większego nawilżacza, więcej światła itd. - te oszczędności na box'ie zasadniczo nie mają znaczenia większego

masz kasę i miejsce, wstaw 100x100 jak planujesz, ja bym jednak na twoim miejscu celował w 60x60 (max 3-4 rośliny)

Edytowane przez bingobum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok to moze tak, przedstawie wam moją "wizję" i ewentualnie sprowadzicie mnei na ziemię 😄 

 

Box - rozmiar zalozmy te 60x60x100(?) czyli na 1 roslinke max 2, nie chce wiecej i większego, raczej zrobie sam ze wzgledu na obcięcie kosztów 

 

lampa - czyli najwazniejsza rzecz, jaka polecicie? znalazłem coś takiego https://ledam.pl/product/panel-cree-cxa2520-grow-led-60w znajde cos lepszego/tanszego? Jeśli o polowe tansza lampa zrobi podobny efekt to wolałbym nie przeplacac