Big_Bud-Fan 1 Napisano 16 Czerwca 2022 Witam, jak każdy tutaj jestem miłośnikiem zielonych dziewczyn, zajmuję się domowym ogródkiem od 6 lat 🙂 . Miałem wzloty i upadki które powodują że mogę o sobie powiedzieć iż mam niemałe doświadczenie z chęcią podzielę się info na temat zwalczania szkodników i niedoborów oraz jak zadbać o grow-boxa :)) Jeszcze dziś postaram się zrobić pierwszą fotorelację trochę będzie się działo. PS. : gdyby ktoś był ciekaw mój nick nawiązuje do mojej pierwszej roślinki 🙂 Z fartem 😄 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tester 1,407 Napisano 16 Czerwca 2022 @Big_Bud-Fan witamy @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cali_Bastard 685 Napisano 16 Czerwca 2022 Piona kolezko🖖🏻 tez tu dzisiaj wjechałem na salony, zobaczymy co się tutaj odjaniepawla 😎 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasir 642 Napisano 16 Czerwca 2022 Witaj na salonach.Widać, że nie jesteś z pierwszej łapanki.Wszelkie potrzebne informacje mamy, dorzucaj swoje i będzie grało :)@Cali_Bastard @Big_Bud-Fan Również witaj w naszych progach :) @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zielone krainy Napisano 16 Czerwca 2022 @Big_Bud-Fan Witaj. @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Big_Bud-Fan 1 Napisano 16 Czerwca 2022 (edytowane) Dzięki Wszystkim za miłe powitanko 🙂 @Lasir Woodstock Górą 😄 @Cali_Bastard Super fajnie że też jesteś nowy, to forum wygląda zacnie 🙂 Edytowane 16 Czerwca 2022 przez Big_Bud-Fan @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasir 642 Napisano 16 Czerwca 2022 Hahaha ZARAZ BĘDZIE CIEMNO! @Big_Bud-Fan @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach