Skocz do zawartości
Ciemny

Jakie nawozy.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jakie nawozy do automatów

Warunki w box mam takie jak mają być światło również. Ale przydałoby się chyba jakieś nawozy żeby spuchły szyszki

Panny mają dopiero 9dni ale wolne dowiedzieć się szybciej żeby mieć czas na poszukanie i zamówienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam kolekcje AN(Advanced Nutriens) poki co moje tez jeszcze mlode ale tez chwytam poki co info jak w razie czego uzywac i w jakiej kolejnosci bo dawkowanie to znajde tabele 
1. trójpak  MICRO GROW BLOOM
2. BIG BUD i OVERDRIVE

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Ciemny wszystko, zależy od Ciebie tak naprawdę. Mineralne, organiczne? W jakiej formie? Sypkie, płynne, tabletki? Jakie medium uprawowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Bubble jestem początkujący i ciężko mi powiedzieć co jeest dla mnie dobre 😅tak żeby było łatwo i dobrze , i raczej płynne .

@ŁukaszB_NMS @ŁukaszB_NMS aż tyle tego ? 

Mam taki biobizz na kwitnienie , może coś do tego jeszcze ? Czy ten mój się nie nadaje ?

IMG20220531190118.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@CiemnyNadaje się, do tego potrzebujesz pH+, bio grow lub fish mix, ale ja bym wziął jeszcze root juice, top max i calmag, jak możesz No i miernik pH by był wskazany.

Edytowane przez Bubble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest może jakiś zestaw tego co napisałeś? Byłbym wdzięczny jak byś rzucił linka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem już znalazłem wszystko. 

Dzięki. 

Jeszcze pytanie w jakiej kolejności to stosować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach