Skocz do zawartości
Kruk

outdoor balkon - Ak 47, Early Top Skunk, Early Afgan Skun, Critical White Window

Rekomendowane odpowiedzi

spacer.png

Witam 

Relacja będzie z 4 krzaków pełno sezonowych 

- Ak 47 

- Early Top Skunk 

- Early Afgan Skun 

- Critical White Window 

To moja pierwsza plantacja więcj liczę na jakieś dobre rady 

Panie będą trzymane pod lampami przez jakieś 3 tygodnie maks 4 a potem trafią na balkon 

Jak narazie mają trzy dni 

Nie mam profesionalnego boxa poniewaz nie mam zamiaru uprawiac indor to jest wykonane z metalowego regału i ma słuzyć tylko przez okres sadzonki jest lampa 50 w i mały wiatrak za pare dni powinna wpaść jesce lampa 40 w 

20220325_204555.jpg

20220325_204546.jpg

20220325_203110.jpg

Taką mam lampe mam nadzieje ze wystarczy tym maluchom 

Screenshot_20220325-205220_Chrome.jpg

Screenshot_20220325-205211_Chrome.jpg

Napewno będe chciał robić trening lst i moze coś jescze nie znam się na nawozach więć musze jeszce trochę o tym poczytać 

Jeśli będzie miejsce na balkonie to mozliwe ze będą jescze 2 automaty amnesia i purple maroco

Jeśli przyjdzie mi do głowy coś o czym jescze warto wspomnieć napisze 

Za jakiś tydzień dodam nowe zdjęcia 😎

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

@Tester W maju temperatura nie będzie spadac ponizej 5 stopni w nocy w dzień od 17 do 19 stopni a do tego czasu będą czekać pod lampami , zawsze moge wstawiać je do domu na noc 

@Tester dopółki zapach nie będzie zbyt intensywny będe doswietlał je lampami w razie gorszej pogody 

Edytowane przez Kruk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak to nie jest w polsce , a sąsiedzi raczej starsi ludzie poza tym moich dwóch sąsiadów ciągle pali na balkonie i nikomu to nie przeszkadza jak te kwiaty co mam w doniczkach zwiędną to na całej długości posadze róze więc powinno to trochę tez zamaskować