Skocz do zawartości
mojojojo

POMOCY NIE WIEM CO SIĘ DZIEJĘ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem amatorem, złapałem sie za hydro,. W każdym razie proszę o pomoc. Od dwóch dni listki stały sie jakby przesuszone, jasnozielone, i zawijają sie lekko do góry. Roślinki tracą kolor i siłę. Sadzonki mają 7 i pół dnia. Lampa Led 205W qw5 Sanlight. Wilgotność staram się utrzymywać na poziomie 65-70% , ec 0,58-0,61 ( raz przez noc było 0,7) , dwa dni temu przeszedłem na wodę destylowaną, używam nawozów Adwenced Hydroponics of Holland- Grow/Micro/Bloom/troche enzymów/+cos na kożenie. W zasadzie to wtedy gdy przeszedłem na destylowana wszystko sie zaczęło.(choć nie jestem, pewien na 100% czy to ma coś do tego). ph na początku było wysokie, za wysokie do hydro z tego co wiem (6,5ph) dzisiaj zdjąłem na 5,6-5,8ph, ale widzę, że jest bez zmian a nawet coraz gorzej.
Pomocy, wysyłam zdjęcia.
z góry dziekuję.

20220205_110908952_optimized.jpg

20220205_132226525_optimized.jpg

20220205_132249508_optimized.jpg

jak widać listki zawijają się do góry jakby przysychały, może niedobór czegoś, albo czegoś za dużo. Nie wiem Dżizzza, pomóżcie proszę !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

60-70%

@Udyr @Udyr Dwa dni temu  wyglądały niebo lepiej. Martwię się bardzo, tak sie napracowałem, bez kitu.... Jest coraz gorzej wydaje mi się, coraz bardziej sie liście zawijają.  Pomocy , proszę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Udyr rozumiem, ale chodzi mi o sam kolor liści i zawijanie sie ich do góry lekko. Czego to może być oznaka? niedoborów?, przenawożenia? a może ph?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mojojojo to ma być hydro ? gdzie masz kamienie do napowietrzania gdzie masz przykrycie tafli wody ? 

korzeń nie może dostawac światła i plywac sobie w wodzie tak o 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach