Skocz do zawartości
Juras80

Nawilżacz 90x90 box

Rekomendowane odpowiedzi

Pochwalcie się swoimi nawilżaczem. Mnie interesuje czy ma ktoś 3l i na ile mu wystarcza przy ciągłej  pracy. Mój jeszcze nie doszedł i pewnie na zapas się martwię czy nie będzie tak ze co 3h będę latał wodę dolewać. Box90x90 E8A29762-E36B-4808-A406-8160E96EBE7E.thumb.jpeg.82bfffe578d4caf9f16f97f99426b87e.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ArteK nie wiem nie znam się na nawilżaczach normalny (firmy N'OVEEN) mam ze sklepu budowlanego, 2 dni działa na połowie pokrętła, a w boxie na wegu wilgotność była 80-85% 🙂

teraz na flo sytuacja odwrotna, zbijam wilgotność pochłaniaczami wilgoci 😄

Edytowane przez konopny_janusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ArteK  dokładnie taki mam tylko góra nie jest zielona tylko niebieska 😄 I też bardziej na kształt kwadratu a tam jest elipsa. W sumie nawet nie wiem czy tam 2 L wejdzie. Kiedyś nie mając miernika pH lałem kranówę bez mierzenia pH. Jakiś niecały miesiąc temu zakupiłem miernik i przejrzałem na oczy, że moja kranówa ma 7,8 pH.

Teraz przy następnym wegu będę lał kranówę ale z dodatkiem ph minus żeby wyregulować to pH w granicach 6,0 - 6,5, bo rozpylona para wodna i tak będzie się osadzać na ziemii w plantach

Edytowane przez konopny_janusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@konopny_janusz jak możliwość masz to daj grzałkę do akwarium do swojej wody z nawozami i ustaw na tyle ile jest temp w boksie by po roślinach to spłynęło jak balsam  i nie zszokujesz delikatnych korzeni 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym kranówe lał to bym taki wlot mial jak to mialo miejsce na początku.@konopny_janusz

1637193898749680537105516516284.jpg