Jakub8022 2 Napisano 2 Grudnia 2020 Witam, jestem początkującym growerem i nie jestem pewien czy roślina jest już dojrzała. Może ktoś bardziej doświadczony jest w stanie mi powiedzieć czy ścinać czy jeszcze zaczekać. @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyjamajczyk 628 Napisano 2 Grudnia 2020 @Jakub8022 Masz mikroskop może kieszonkowy ? Wydaje mi się że trichomy mleczne, więc zaraz w brązowe będą przechodzić. Włoski jeszcze białe. Dałbym jej jeszcze trochę czasu. Ile ma i jaka to odmiana ? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakub8022 2 Napisano 2 Grudnia 2020 @zielonyjamajczyk mała ma jakieś 7-8 tyg, co do odmiany to ciężko powiedzieć ?? miałem 3 pestki, mazar auto, nothern light auto i jack herer 47 auto czyli napewno któraś z tych 3? 1 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 2 Grudnia 2020 @Jakub8022 mleczaki, możesz już ścinać wtedy będziesz miał fajne energetyczne palenie, jeśli poczekasz jeszcze ze 2 tygodnie to palenie będzie mocniejsze i np ja lubię najbardziej takie jak część zacznie robić się bursztynowa, wszystko kwestja gustu. Możesz też obciąć kilka szczytów a resztę potrzymać Aczkolwiek albo mi się wydaje albo na środku 2 zdjęcia widać że już delikatnie brązowieją @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyjamajczyk 628 Napisano 2 Grudnia 2020 @Jakub8022 no to jeszcze obserwuj. I to co chcesz uzyskać masz tutaj https://marihuanaforum.pl/topic/128-kiedy-zbierać-plony/?tab=comments#comment-131 Na postawie artykułu dobierz co Cie interesuje z swojego palonka ? @Seba691 Fajnie właśnie etapowo, potem w słoiki i zależnie od humoru palisz co chcesz : ) @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach