Edi800 29 Napisano 21 Października 2020 (edytowane) Hej, miesiąc temu kupiłem panel Ledam 35w. Dzisiaj przechodzę koło boxa i widzę ciemność. Zakładam że to driver padł bo wątpię żeby dwie diody padły jednocześnie gdy producent pisze że są praktycznie nieśmiertelne. Panel pracował w warunkach odpowiednich, bez przegrzania itd. Miał ktoś podobne problemy ? Martwię się o rośline bo jesteśmy przed weekendem więc przy najlepszych wiatrach z powrotem otrzymam naprawiony panel we wtorek lub w środę. Jest jakaś szansa że mogło się tylko coś poluzować ? czy nie ma sensu w ogóle tego tykać i po prostu odesłać na gwarancję ? Z buchem Edytowane 21 Października 2020 przez Edi800 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szym 866 Napisano 21 Października 2020 @Edi800 przyczaj dobrze jak nic się nie poluzowało to odsyłaj @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyjamajczyk 628 Napisano 21 Października 2020 Szkoda zawsze tego czasu. Ja z HPS się tak bujalem . W zasadzie z zasilaczem . Przez to z początku mi się dziewczyny wyciągnęły ! Może jest szansa że wyślą Ci jutro nowy i będzie na piątek ? A Ty im odeslesz też jutro ? Albo blisko i podjedziesz ? Tak to musisz się innym światłem ratować . W jakim dniu już masz ? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edi800 29 Napisano 21 Października 2020 No też po cichu liczę, że uda mi się nakłonić do takiej wymiany żeby na piątek już był u mnie. To w końcu groszowe sprawy ten panel ? dziewczyna ma niecałe 3 tyg @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zielone krainy Napisano 21 Października 2020 (edytowane) 3 hours ago, Edi800 said: Hej, miesiąc temu kupiłem panel Ledam 35w. Dzisiaj przechodzę koło boxa i widzę ciemność. Zakładam że to driver padł bo wątpię żeby dwie diody padły jednocześnie gdy producent pisze że są praktycznie nieśmiertelne. Panel pracował w warunkach odpowiednich, bez przegrzania itd. Miał ktoś podobne problemy ? Martwię się o rośline bo jesteśmy przed weekendem więc przy najlepszych wiatrach z powrotem otrzymam naprawiony panel we wtorek lub w środę. Jest jakaś szansa że mogło się tylko coś poluzować ? czy nie ma sensu w ogóle tego tykać i po prostu odesłać na gwarancję ? Z buchem Moim zdaniem masz racje, nie ma szans , by dwie diody padły w tym samym czasie, gdy ten czas wynosi dwa miesiące. Mam leda od tej samej osoby, u mnie działa dobrze, więc współczuje, że się u ciebie spieprzyło. Edytowane 21 Października 2020 przez Zielone krainy @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyjamajczyk 628 Napisano 22 Października 2020 @Edi800 Naciskaj gościa że musisz mieć na piątek, myślę że zrozumie sytuację ? raczej wie że roślinność nie może czekać ? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemiły 174 Napisano 22 Października 2020 Moje doświadczenia z gościem z ledam są bardzo pozytywne, tez mi się swego czasu bardzo śpieszyło i zadziałał nawet szybciej niż go o to poprosiłem. Powodzenia. @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edi800 29 Napisano 29 Października 2020 Bardzo proszę o usunięcie wątku. Nie chce robić anty reklamy. Wadliwy był driver, bardzo szybko otrzymałem z powrotem sprzęt z wymienioną uszkodzoną częścią @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach