canabissx 0 Napisano 8 Czerwca 2020 Witam jestem początkującym growerem i chyba coś jest nie tak z moimi dziewczynami . maja 11 dni od kiedy wyskoczyły z ziemi . Nie wiem czy rosną prawidłowo . dwie tak jakby wstrzymały swój wzrost i są bardzo małe . Jedna ma jasno zielone przebarwienia . proszę poradę i ocenę czy coś jest nie tak czy ok .dodam że za ok 2 tyg chce je już wynieść na outdoor i boje się że nie dadzą rady . prosze o szybką odpowiedz , pozdro @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fxxx1337 880 Napisano 8 Czerwca 2020 (edytowane) Światła nie masz, wyciągają ci się, dlatego musiałeś je podsypać ziemią Edytowane 8 Czerwca 2020 przez fxxx1337 1 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doominik 933 Napisano 8 Czerwca 2020 @canabissx tak jak napisała @fxxx1337 masz światło słabe. Wyglądają ok poza tym, że po 11 dniach powinny być już trochę większe 1 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fxxx1337 880 Napisano 8 Czerwca 2020 @doominik napisał * hah ;D 1 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doominik 933 Napisano 8 Czerwca 2020 @fxxx1337 no masz, a już się zakochiwałem w obrazku ? 1 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
canabissx 0 Napisano 8 Czerwca 2020 poprawie oświetlenie mam nadzieję że ożyją dziewczyny , dzięki za rade dam znać jak postępy . @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aron 125 Napisano 8 Czerwca 2020 21 minut temu, doominik napisał: @fxxx1337 no masz, a już się zakochiwałem w obrazku ? Podobna do Pewnej Darii. Nie chcę mieć z nią nic wspólnego więcej. @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach