Skocz do zawartości
Paulina 6364

Czego ona chce? 😂

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Jestem całkowicie początkująca 😅 Dostałam roślinę, która miała uszkodzone korzenie. Uratowałam ją, ale coś się złego zadziało 😅 liscie wyginają się w pazur i schną. Dodałam dziś potas, ale nie sądzę, by o to chodziło 😅 azot mam w sprayu. Proszę, polećcie mi coś lepszego. Część rośliny, środkowa, zatrzymała się, a odnogi dalej rosną. Roślina to automat, więc zbyt wiele nie naprawię 😅 Czy mogę prosić o spojrzenie na nią trzeźwym okiem?

20231116_224753.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powodów może być wiele...Stres świetlny ( za nisko lampa) za zimno w pomieszczeniu,za dużo wody ...( Przelanie jest najczęstszą przyczyną) chodź jak wiadomo nie jedyną 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tester @Tester używam tylko melasę, oraz azot w sprayu, a także potas. Fosfor ogarniam naturalnie. Rozumiem, że bez przyspieszaczy nie będzie dużego plonu, ale nie sądziłam, że będą takie problemy z liśćmi 😅 korzenie są już świetne, ale liscie mówią coś innego, zwłaszcza te szpony 😅

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak długo to rośnie? Jakby było tak świetnie to ona by nie była w takiej agonii. 5g może będzie jak dojdzie do końca.

to nie jest jakiś klon?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×