Skocz do zawartości
gugz

Przygotowanie na outdoor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkujący i chciałem zadać pytanie dotyczące tego co mam kupić i przygotować na mój outdoor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gugz nasiona, nawozy, środki na szkodniki (ślimaki i większą zwierzynę), ziemię jak jest lipna na miejscówce 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miejscówka ciężko dostępna, dobrze oświetlona to numer 1, bez tego nawet nie zaczynaj szkoda czasu. Tak samo rośliny wysadzasz na miejscówce jak mają już pare pięter liści, dlaczego? Ślikaki zjedzą Ci nawet łodygę, a po deszczu będziesz ich tam widział setki, nawet jak użyjesz jakiegoś środka na ślimaki. Musisz być sprytny i mieć w głowie to że ktoś to może znaleźć i zawiadomić tych którzy wsadzają nas nawet na 3 lata, czyli tyle samo co ostatnio za gwałt na 8 letnim dziecku... Noś maseczkę na spocie w razie fotopułapki i miej zawsze drogę ucieczki w głowie w razie w, bo nigdy nic nie wiadomo... Poczytaj o nawozach, NIE UŻYWAJ NAWOZÓW ORGANICZNYCH, ile się nasklinałem możesz lać i lać przyjdzie deszcz przyjdziesz na spota a i tak będziesz widział żółte liście...

Edytowane przez xOkoń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

@gugz powiedz sąsiadowi że chuj mu w dupe na oudor trzeba uważać mojego kumpla złapali z drona  wszystko wiedzieli pokazali mu zdjęcia kiedy    był podlewać tak że czasy są jakie są ale roślinki to piękna sprawa z fartem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Pablo 1988 jest legalne, nie ma czego się bać. Nawet jak będzie miał za dużo to za pierwszym razem karzą mu zlikwidować. To nie Polska, że za byle co zamykają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji