Skocz do zawartości
baltazar12

Pomoc przy pierwszym krzaku

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, tak jak w tytule potrzebuje zdobyć troche wiedzy chodź jest jej mnóstwo na forum hah, ogólnie to jestem początkującym zajawkowiczem kupiłem sobie ak automat i zrobiłem boxa kwadrat o bokach 45 i wysokości 110. Jedyne czego mi brakuje to oświetlenia z racji że robie to wszystko budżetowo ale w miarę dobrze i dokładnie tak chwilowo wydawać pare stów na lampe to mi sie nie uśmiecha, co doradzicie jakie oświetlenie? żarówki z marketu zdałby by egzamin czy odpadają? wiadomo że chciałbym też jakiś plon zebrać nie oczekuje bóg wie czego dlatego jestem ciekaw czy w kwocie 100/150zł dało by sie coś wykombinować. Również prosiłbym o polecenie jakiegoś nawozu najlepiej jakiegoś jednego uniwersalnego żeby nie kupować kilku. 

W ostateczności mógłbym zmniejszyć boxa tak żeby jakaś tania lampa dała radę czytałem że i 35x35x80 to też spoko box na 1 roślinke. Pozdroo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.growtent.pl/product-pol-471-Splitter-rozgaleziacz-do-zarowek-E27-4-gniazda.html

https://www.growtent.pl/product-pol-2321-Splitter-rozgaleziacz-do-zarowek-E27-7-gniazd.html

+ 4-7  lampek philips tornado 

https://magazynlamp.pl/tornado-t3-32w-ww-e27-220-240v-1pf,3,11731,8296

 

nawozy 2 musza być ,chyba że bio tabs

jak 2 to biohumus na weg

https://sklep.swiatkwiatow.pl/biohumus/

flo

https://www.gardenflora.pl/Nawoz-Krystaliczny-do-Truskawek-350g-Agrecol-p31739

 

na eko też możesz sam zrobic

z wierzby ( każdej ) ukrzeniacz

z pokrzyw,fusow herbaty na wegetacje *tylko z pokrzyw to "pachnie" swojsko  i mocno

ze skorek od bananów na flo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Podepne się bo niema co zakładać nowego tematu

3 automaty posadzone 15 kwietnia,niestety dwa przelałem i prawie 10 dni w plecy,ale ruszyły choć wiem że to już bez sensu bo będą kwitły