Skocz do zawartości
dulux

brązowe plamy, usychające liście na szczytach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem jestem początkującym grow I mam okrutny problem 😱🤯lipnie widać zdjęcie  ale brazowieja te plamy...... I usychaja liście na szczytach......😪

1676579852588623755826241522860.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zielone krainy

@dulux  Zdjęcie bez światła włączonego daj, bo nie widać dobrze problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zielone krainy

@dulux  Tam brakuje ci światła , bo nie ma innej opcji, by kwiatostany u automatu, jaki już ma 3 miesiące wyglądały, jak rośliny, jakie są dwa tygodnie na kwitnieniu. Światło jest potrzebne, by roślina mogła się prawidłowo rozwijać, bez odpowiedniej dawki energii świetlenj nie będzie się prawidłowo rozwijała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Zielone krainy napisał:

@dulux  Tam brakuje ci światła , bo nie ma innej opcji, by kwiatostany u automatu, jaki już ma 3 miesiące wyglądały, jak rośliny, jakie są dwa tygodnie na kwitnieniu. Światło jest potrzebne, by roślina mogła się prawidłowo rozwijać, bez odpowiedniej dawki energii świetlenj nie będzie się prawidłowo rozwijała.

Mam od początku tam 400W teraz mam 400+250 0.9mx0.9mx2.0m taki namiot 

Może byc to regular?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zielone krainy

@dulux  Tam jest HPS 400 W + HPS 250 W na powierzchni 0,81 m2 ? Nie wygląda na to wizualnie, bo kwiatostany masz jak u rośliny, jaka jest w początkowym stadium kwitnienia, a automat po 3 miesiącach od pestki powinien być w zaawansowanej fazie kwitnienia. Faktem jest, że z tego nie wiele będzie, możesz z tego zrobić masło i zaczynać od nowa.

Edytowane przez Zielone krainy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Zielone krainy