diana130 3 Napisano 31 Grudnia 2022 Witam fachowców, jak uzyskać nasiona ze swojej rośliny? Bez zapylania ... @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andi 428 Napisano 31 Grudnia 2022 @diana130 jak nasiona bez zapylania, musi dojść do zapylenia żeby powstało nasiono. Czasami krzaki lekko hermią czyli pojawiają się męskie kwiaty na żeńskich i wtedy może dojść do samozapylenia. @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diana130 3 Napisano 31 Grudnia 2022 @Andi właśnie o to mi chodzi, tylko jak to sprawdzić, bo mam już bardzo długo jedną roślinkę, która sobie kwitnie i może ona by dała takie nasionka? ( jestem kompletną nowicjuszką :)) @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andi 428 Napisano 31 Grudnia 2022 @diana130 a ile kwitnie? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diana130 3 Napisano 31 Grudnia 2022 jakieś 5 tygodni @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Growerseed 496 Napisano 31 Grudnia 2022 @diana130 automaty często hermia jak są poddane pod duży stres mi jedna hermila bo ją za blisko lampy trzymałem i się kilka liści zjaralo @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andi 428 Napisano 31 Grudnia 2022 @diana130 ten artykuł może Cię zainteresuje https://nasionamarychy.pl/blog/294/jak-sprawdzic-czy-roslina-marihuany-zostala-zapylona @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diana130 3 Napisano 31 Grudnia 2022 @Growerseed mój krzaczek to nie automat, ale też się od lampy przyjarała 🙂 Happy New Year 🙂 @Andi dziękuję i Happy New Year 🙂 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach