Pauza123 0 Napisano 18 Lipca 2022 Witam was serdecznie, ostatnio nabyłem w sklepie internetowym nasionka konopii o nazwie LSD. Posadziłem juz je i stworzyłem odpowiednie warunki, na stronie byla informacja ze czas kwitnienia około 8/9 tygodni. Mam w związku z tym pytanie gdyż jestem całkowicie nowy w temacie. Ile trwa cały rozwój tej pięknej rośliny od sadzonki aż do plonów? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fresh 8 Napisano 18 Lipca 2022 @Pauza123 Zależy ile Wega zrobisz @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MiraiiNikki 463 Napisano 18 Lipca 2022 (edytowane) Zazwyczaj jest to ok. 30 dni wega, czyli fazy wzrostu + czas kwitnienia. Tak jest przy automatach. Przy feminizowanych możesz przedłużyć wega, kontrolując czas światła. Na wegu roślince świecisz 18/6, a jak zaczniesz świecić 12/12 to wtedy roślinka zacznie przechodzić w kwitnienie. Edytowane 18 Lipca 2022 przez MiraiiNikki @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kupa kupalski 37 Napisano 18 Lipca 2022 (edytowane) Taki czas kwitnienia najczęściej podaje się przy automatach, ale rzeczywistość jest inna. Od kiełka do zbiorów roślina (jeżeli jest automatem) potrzebuje 80 - 85 dni. Edytowane 18 Lipca 2022 przez Kupa kupalski @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tester 1,407 Napisano 18 Lipca 2022 Godzinę temu, Kupa kupalski napisał: Od kiełka do zbiorów roślina (jeżeli jest automatem) potrzebuje 80 - 85 dni. czasami i dłużej @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach