Damianeek 3 Napisano 18 Listopada 2021 Siemanko jestem nowy na forum i zielony w grow. Teraz kończę swój pierwszy sezon i bardzo polubiłem, po pewnym czasie to stało się czymś więcej niż zajawka. Często brakuje mi wiedzy na jakieś poszczególne tematy plonow i mam nadzieje, ze dobrze trafiłem i będę mógł liczyć na wasza pomoc. Załączam dziewczyny, i pozatym dodałem temat bo mam problem na koniec, zainteresowanych proszę o rade w temacie "Suszenia" Pozdrawiam 360 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zielone krainy Napisano 18 Listopada 2021 @Damianeek Witaj, suszenie wymaga odpowiednich warunków, by wyszło dobrze, jak się nie zapewni odpowiednich warunków, to tak samo, jak z całą uprawą, jaka nie wyjdzie idealnie, a nawet nie wyjdzie średnio niestety. @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianeek 3 Napisano 18 Listopada 2021 Lepiej trenować na mokro czy sucho? I gdzie mógłbym to dobrze wysuszyć jak boks i karton odpada? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zielone krainy Napisano 18 Listopada 2021 @Damianeek Zależy, jaki trening, jak LST to tylko na sucho, bo połamiesz łodygi w innym wypadku. @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArteK 439 Napisano 18 Listopada 2021 @Zielone krainy chyba o trymowanie chodzilo bo juz post wczesniej jest ^^ @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach