Skocz do zawartości
krzychuNBW

Oświetlenie LED grow box 40 x 40 x 120

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka wyjadacze :) , mam takie pytanie w sumie kilka pytań co do mojego grow'a ,mianowicie wziałem i się uczepiłem LEDów nie wiem czemu chyba z racji poboru prądu (i obserwacji forum przeróżnych ) , jestem początkującym growerem  , mam pytanie jakie dali byście ledy na ten moj malutki growroom jak w temacie ? chodzi mi o waty kupiłem 20 W i chyba mam wrażenie ze za słaba , myśle nad 80W ;) bo lumeny tu raczej cieżko chyba przeliczyc , no i jak ogolnie myslicie ? mam wywiew z filtrem przygotowany na kwitnienie bo chyba nie ma sensu wlaczac go teraz jak roslinka ma 3cm po 3 dniach( mam wiatrak ładnie smera :P ) ? wlaczylem i momentalnie spada wilgotnosc powietrza :( a to chyba nie dobrze . i ostatnie pytanie od kiedy mogl bym zaczac ja nawozic biohumusem bo z tym sprubuje na poczatek ? nadmienie ze roslinka wyszla z ziemi w sobote a mamy wtorek i juz ma 2cm taka blado zielona , mysle ze wszystko jest ok puki co :) . Dziękuje za odb . :) Pzdr !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Twoim boxie zmiescisz 2 krzaki. Jak juz sie zdecydowales na ledy, to kup cos sprawdzonego z gornej pulki, 4x dioda COB o lacznej mocy 60W. Mozna isc jeszcze wyzej i inwestowac w Quantum Board , ale na tak mala powierzchnie  ?? Ja sam uprawiam pod diodami COB i nie zamienie je na nic jeszcze na dlugi, dlugi czas.

https://ledam.pl/product/panel-cree-cxa2520-grow-led-60w

Jesli masz wlot i wylot pasywny, to wiatrak mieszajacy narazie wystarczy. Jesli ziemia nie byla fabrycznie nawozona, to mozesz zaczac nawozic po 2 tyg.


Happiness is not good enough for me. I demand euphoria !!!

Moje Porady sa darmowe, ale pamietaj że korzystasz z nich na wlasna odpowiedzialność 🤣 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach