wolf32 5 Napisano 25 Lipca Cześć wszystkim! Jestem nowy w temacie uprawy medycznej marihuany i chciałbym zacząć swoją przygodę z hodowlą. Szukam gotowego growboxa, który pomoże mi na starcie. Zależy mi na sprzęcie, który jest łatwy w obsłudze i odpowiedni dla początkujących. Czy macie jakieś rekomendacje lub sprawdzone modele, które warto rozważyć? Każda rada będzie dla mnie cenna! Dzięki z góry za pomoc! 😊. Albo ewetualnie jakis poradnik jak samemu taki zrobić tanim kosztem @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WymiataczMega 2,120 Napisano 25 Lipca Witam. Jaki rozmiar boxa? Jakiś budżet? Szukaj zestawu np z marshydro bądź spider farmer. @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf32 5 Napisano 25 Lipca No powiem szczerze jestem w tym zielony chciał bym się tak zmieścić w granicach 300,500 zł @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi_ejol 398 Napisano 25 Lipca @wolf32 w tym budżecie to sam namiot Jak chodzi o zestawy Mars hydro czy spider farmer to zmień PLN na € i będzie git Bez ziemi doniczek nawozów i roznych pierdół 1 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf32 5 Napisano 25 Lipca Hmm tak myślałem że to będzie drogie a ja dopiero zaczynam co proponujecie wystarczy np hodowla w samej doniczce i balkon ma to sens? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach