Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, jestem nowy i mam pytanie dla doświadczonych growerow. Jaki zestaw na start ? Uprawę chce prowadzić indoor, jako nowa osoba chce zobaczyć ,,jak to smakuje” i spróbować ,być może, nowej  pasji. Jestem ciekawy co z tego wyjdzie i czy złapie na to zajawkę. Mam w planach zacząć od jednej lub dwóch sadzonek i teraz wysuwa sie pytanie, jakie rozmiary, jaka lampa i ile musi mieć W, o ziemi mam trochę wiedzy.Najbardziej interesuje mnie growbox i lampa? Jeśli jest szansa nabyć widzę bez eksperymentowania i niepotrzebnie wyrzucania pieniędzy w błoto to bardzo dziękuje za wskazówki. 

chciałbym też zaznaczyć, że to dopiero mój początek, więc cenowo nie chciałbym przesadzać, nie oczekuje mega super owocnych plonów po prostu chce zobaczyć czy się w tym odnajdę i czy w rezultacie może mi coś z tego wyjść. 

Pozdro;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem studentem wiec budżet ,jeśli jest opcja, postarałbym się zeby był dosyć mały, lubie majsterkować to sam mógłbym złożyć taki zestaw. Aktualnie jadę przygotowuje ziemie i mysle nad zbudowaniem samemu grow boxa mam małe zdjęcie 

rysunek może nie jest za piekny ale wiecie o co chodzi

image.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@św. Marek 120cm moze byc za niski .

Jak chcesz po taniosci i w miare ogarniasz majsterkowanie to szukaj pod haslem zyrandoled. 

Na 70x70 potrzeba jakies 200W dobrych LEDow

Edytowane przez Boczelli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam po prostu cenie sobie bezpieczeństwo dlatego nie korzystam tylko z jednego konta ale i tak dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość