Skocz do zawartości
tofelz

Pomoc w dobiorze growboxa.

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, chciałbym zacząć hodowlę jednej roślinki, więcej nie potrzebuję i ciężko też byłoby mi trzymać ich więcej w domu. Jednak nie znam się dobrze na dobiorze komponentów, znalazlem zestaw growbox, którym jestem zainteresowany. Jest tani bo fundusze mam ograniczone (odłożone koło 1400 zł) a muszę jeszcze kupić nasiona, inne duperele i wziąć pod uwagę cenę prądu. Piszę post bo potrzebuję pomocy w ocenię tego growboxa przed zakupem. To znaczy szybkie uwagi dotyczące tego co muszę w nim wymienić i dokupić. Wdzięczny też byłbym za przykłady urządzeń niezbędnych do hodowli, które mógłbym zakupić.

 

Link do growboxa: https://www.growtent.pl/product-pol-2519-Growbox-mini-Zestaw-Herb-Garden-35x35x90-Zarowka-LED

 

 Z góry dziękuję za pomocne uwagi i przepraszam jeśli umieściłem post w złej kategorii (to mój pierwszy raz korzystania z forum).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boxik i zestawik fajny, natomiast wydaje mi się, że ta jedna żarówka to może być mimo wszystko za mało. To ja w swoim boxiku 22x46x55 używam x2 15W albo 18W 😅
Jak w zestawie masz Bio Bizz bloom, to dokup jeszcze Grow Mix i Top max z tej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ta zarowka nawet nie ma co zaczynac bo szkoda bedzie czasu i nerwow. Dodatkowo potrzebujesz wentylator z filtrem na faze kwitnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tofelz popatrz na zestawy na stronie mars hydro lub spider farmer. Myślę ze znajdziesz cos w swoim budzecie i masz sprawdzony sprzet, wystarczy dokupic nasiona,  ziemie i nawozy. Dodatkowo cene mozesz zbic kodami rabatowymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma możliwość ustawienia mocy bo jak prąd ma być w tym to na sadzonki nie potrzebuje całych 100w

Udostępnij tę odpowiedź