tofelz 0 Napisano 13 Lutego Siemka, chciałbym zacząć hodowlę jednej roślinki, więcej nie potrzebuję i ciężko też byłoby mi trzymać ich więcej w domu. Jednak nie znam się dobrze na dobiorze komponentów, znalazlem zestaw growbox, którym jestem zainteresowany. Jest tani bo fundusze mam ograniczone (odłożone koło 1400 zł) a muszę jeszcze kupić nasiona, inne duperele i wziąć pod uwagę cenę prądu. Piszę post bo potrzebuję pomocy w ocenię tego growboxa przed zakupem. To znaczy szybkie uwagi dotyczące tego co muszę w nim wymienić i dokupić. Wdzięczny też byłbym za przykłady urządzeń niezbędnych do hodowli, które mógłbym zakupić. Link do growboxa: https://www.growtent.pl/product-pol-2519-Growbox-mini-Zestaw-Herb-Garden-35x35x90-Zarowka-LED Z góry dziękuję za pomocne uwagi i przepraszam jeśli umieściłem post w złej kategorii (to mój pierwszy raz korzystania z forum). @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sterydd 23 Napisano 13 Lutego Boxik i zestawik fajny, natomiast wydaje mi się, że ta jedna żarówka to może być mimo wszystko za mało. To ja w swoim boxiku 22x46x55 używam x2 15W albo 18W 😅 Jak w zestawie masz Bio Bizz bloom, to dokup jeszcze Grow Mix i Top max z tej firmy. @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moonka 3,383 Napisano 13 Lutego Z ta zarowka nawet nie ma co zaczynac bo szkoda bedzie czasu i nerwow. Dodatkowo potrzebujesz wentylator z filtrem na faze kwitnienia 1 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boczelli 3,301 Napisano 13 Lutego @tofelz popatrz na zestawy na stronie mars hydro lub spider farmer. Myślę ze znajdziesz cos w swoim budzecie i masz sprawdzony sprzet, wystarczy dokupic nasiona, ziemie i nawozy. Dodatkowo cene mozesz zbic kodami rabatowymi. 2 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach