Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko wszystkim. Chciałbym zacząć uprawę indoor w domu i przygotowałem sobie miejsce w szafie. Wysokość 160, szerokość 40, głębokość 45. I pytanie w związku z tym czy zmieściłby się tam growbox na dwie dziewczynki a jak tak to jaki. Proszę o pomoc w znalezieniu namiotu wraz z lampą i innymi akcesoriami. Będe bardzo wdzięczny 
Mam zero wiedzy a  chciałbym nabyć wiedzy praktycznej i teoretycznej. Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wiem że ta wentylacja musi być,jedynie że wtedy nie do szafy a normalnie w kącie pokoju by stało 

pytanie czy za 700-800 cały zestaw na dwie roślinki udało by się skomplementować?

No i czy udało by się jak najbardziej ograniczyć zapach 

wiem że są filtry węglowe i tu neutralizują zapach ale tak jak pisałem nie mam doświadczenia w tym temacie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak optymalnie to by było namiot 60x60, mars hydro ts600 no i filtr musi być bo zapachu niczym nie zneutralizujesz.

Ale to przekroczysz budżet. Koledzy lepiej wiedzą jakie lampy by tu można było taniej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@PoczGrower  też co ważne, filtr węglowy możesz kupić dopiero tak po 2-3 tygodniach od startu sadzenia (chyba że delikatny zapach Ci pasuje, to bliżej 3 tygodni niż 2), wentylator to samo, bo nie ma już upałów.

Co do sprzętu raczej osobno kupuj, nie ma tego dużo do kupowania :classic_biggrin: Napisz ile będziesz miał max do wydania, a skleimy Ci coś razem z nasionami, nawozami, ziemią i podstawowym miernikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach