Muci3k 0 Napisano 17 Maja 2020 Siema jestem nowy początkujący, pomyślałem że jeśli wykopie dołek ponieważ ziemia na spocie jest całkowicie do dupy. Mam tam kwaśną glebe ze względu na torfowiska niedaleko i glinę oraz piach niżej. Wpadłem więc na pomysł aby nie mieć problemu od strony glebowych położę agrowłókninę 4 warstwy na spód i wsypie do dołka głębokiego oraz szerokiego ziemię i w niej zasadzę. Czy jest to dobry pomysł jeśli nie to dlaczego? I czy można pogodzić ten pomysł z dobrem roślinki? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiesiu 80 Napisano 17 Maja 2020 @Muci3k to będzie tak jak by doniczka, ale jak byś podsypywał regularnie dolomitem to myślę że nie trzeba było by się bawić w agrowłóknine @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Muci3k 0 Napisano 17 Maja 2020 @Wiesiu jest to las obok rzeczki więc dość dużo insektów jest więc właśnie to mnie skłania ku agrowłókninie ale mogę rozważyć podsypywanie dolomitem. Tylko bardziej chodziło mi o wilgotność w agrowłókninie czy nie będzie za duża i jeśli będzie to podobnie jak w doniczce czy miałoby to wpływ na plony? Czy jednak miało? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiesiu 80 Napisano 17 Maja 2020 @Muci3k jak ziemia z dupy jest to można oddzielić kupną glebę od tej lipnej spotowej, najlepiej jak gleba spotowa jest w miarę ok, wtedy najlepiej rośnie bo korzenia mają więcej miejsca @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach