Dgl 0 Napisano 28 Marca 2020 Prosilbym o opinie https://www.grow-shop24.de/led-homebox-q120-xl-komplettset !! czy to starczy jako startowy pakiet ? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tester 1,408 Napisano 28 Marca 2020 @Dgl starczy @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dgl 0 Napisano 28 Marca 2020 @Tester a lepiej w doniczkach normalnych czy tych z materiału ?? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tester 1,408 Napisano 28 Marca 2020 @Dgl jak w glebie uprawiasz to normalne stykną @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dgl 0 Napisano 28 Marca 2020 @Tester Jestem początkujący dlatego pytam. ? a donice jak już ziemia wypełnię to jaka role grają jej wielkości np 11 litrów ? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tester 1,408 Napisano 28 Marca 2020 @Dgl wiadomo im większe doniczki tym więcej miejsca dla korzeni co się odbija korzystnie na wzrost roślin, 11l będą dobre @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dgl 0 Napisano 28 Marca 2020 @Tester Super dziękuje bardzo ? a co bym jeszcze potrzebował na start czy wszystko jest w tym secie ? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tester 1,408 Napisano 28 Marca 2020 @Dgl nawilżacz powietrza może się przydać @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbrownik 702 Napisano 28 Marca 2020 Jako pakiet startowy za 1400€ ? Nie jeden pro grower chciałby taki ? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach