sebulbul 3 Napisano Sobota o 16:22 Moja pierwsza w życiu uprawa, jak również pierwsza fotorelacja. Namiot 70x70x100, ale niebawem zmienie na wyższy bądź tego przerobie o 50cm w górę, bo widzę że braknie miejsca. Lampa Mars hydro TS 600 + heckerman 225LED 40W, narazie wisi Mars i nie wiem czy jest sens ten drugi panel dokładać? Nawozy Canna Start i Power roots, ziemia terra profesional, doniczki 15l Wentylacja narazie wyciąg wykeciłem z łazienki xD, docelowo 1040m3/h + filtr węglowy, nie wiem czy to nie za dużo? Pestki taniesianie gorilla cookie auto Pestki wjechały bezpośrednio do ziemi 22.03 . Pierwszy kiełek pojawił sie po dwóch dniach. Teraz mamy dzień 8 Jako że jestem totalnym amatorem i rolnictwem nie miałem nic a nic do czynienia także liczę na pomoc i wskazówki. 2 1 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moonka 4,150 Napisano Sobota o 16:26 Napewno za malo ziemi. Duzo za malo. Gdy roslinki sie wyciagna to podsyp do pelna @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebulbul 3 Napisano Sobota o 16:29 1 minutę temu, moonka napisał: Napewno za malo ziemi. Duzo za malo. Gdy roslinki sie wyciagna to podsyp do pelna ok. było do pełna ale strasznie luźna ziemia była. ugniotłem delikatnie i tak sie obiżyło @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cholender 3,984 Napisano Sobota o 16:54 @sebulbul doloz regulator obrotow do tego wyciagu i się nada, tak samo do lampy potencjometr, a na flo doloz tą drugą bo będzie malo. No i 100cm wysokosci to jakic box na sadzonki, na pewno bedzie za niskoz także kombinuj wyzszy tym bardziej ze widze ze masz miejsce. Powodzenia @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach