sebulbul 97 Napisano 29 Marca Moja pierwsza w życiu uprawa, jak również pierwsza fotorelacja. Namiot 70x70x100, ale niebawem zmienie na wyższy bądź tego przerobie o 50cm w górę, bo widzę że braknie miejsca. Lampa Mars hydro TS 600 + heckerman 225LED 40W, narazie wisi Mars i nie wiem czy jest sens ten drugi panel dokładać? Nawozy Canna Start i Power roots, ziemia terra profesional, doniczki 15l Wentylacja narazie wyciąg wykeciłem z łazienki xD, docelowo 1040m3/h + filtr węglowy, nie wiem czy to nie za dużo? Pestki taniesianie gorilla cookie auto Pestki wjechały bezpośrednio do ziemi 22.03 . Pierwszy kiełek pojawił sie po dwóch dniach. Teraz mamy dzień 8 Jako że jestem totalnym amatorem i rolnictwem nie miałem nic a nic do czynienia także liczę na pomoc i wskazówki. 1 1 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 29 Marca Napewno za malo ziemi. Duzo za malo. Gdy roslinki sie wyciagna to podsyp do pelna @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebulbul 97 Napisano 29 Marca 1 minutę temu, moonka napisał: Napewno za malo ziemi. Duzo za malo. Gdy roslinki sie wyciagna to podsyp do pelna ok. było do pełna ale strasznie luźna ziemia była. ugniotłem delikatnie i tak sie obiżyło @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 29 Marca @sebulbul doloz regulator obrotow do tego wyciagu i się nada, tak samo do lampy potencjometr, a na flo doloz tą drugą bo będzie malo. No i 100cm wysokosci to jakic box na sadzonki, na pewno bedzie za niskoz także kombinuj wyzszy tym bardziej ze widze ze masz miejsce. Powodzenia @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 29 Marca Powodzonka w uprawie, będę zaglądał bo ciekawi mnie ta odmiana 😄 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach