Szalony_kiki 0 Napisano 15 Września Witam Was. Jestem początkujący w tej dziedzinie, mam kilka krzaczków na działce, które powinny dojrzeć w ciągu miesiąca (tak myślę), jednak chciałbym uprawiać cały rok i zamierzam kupić growbox i z tym będę potrzebował Wasze pomocy. @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boczelli 3,301 Napisano 15 Września @Szalony_kiki te ci raczej juz nie dojda. Najlepiej kup caly gotowy zestaw, popatrz na stronie mars hydro albo spider farmer @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szalony_kiki 0 Napisano 15 Września Dlaczego myślisz, że nie dojdą? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boczelli 3,301 Napisano 15 Września @Szalony_kiki bo jest już za pozno @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szalony_kiki 0 Napisano 15 Września (edytowane) Mało światła? Czy temp? Na Twoje oko, ile im zostało do zbiorów - gdyby były letnie warunki? Edytowane 15 Września przez Szalony_kiki @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boczelli 3,301 Napisano 15 Września Ona dopiero zaczyna kwitnac, z 2-3 miesiące @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szalony_kiki 0 Napisano 15 Września (edytowane) O matko, wrazie co to do boxa mogę je wstawić? To automaty i miały być po 60-70 dniach 😱 Edytowane 15 Września przez Szalony_kiki @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boczelli 3,301 Napisano 15 Września No jak to automaty to może szybciej. Jak chcesz to trzymaj je, ale myślę że predzej cale zaplesnieja niz dojda do konca @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach