CrazzyX56 6 Napisano 30 Czerwca 2023 witam to moja pierwsza roślinka ma już 37 dni mam nadzieję że wszystko pójdzie dobrze, będę co jakiś czas wstawiał zdjęcia roślinki 🙂 i jeszce mam pytanko bo wychodzą białe włoski i czy już niedługo będzie kwitnienie? jestem początkujący i nie mam pojęcia @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zycienamaxa 145 Napisano 30 Czerwca 2023 @CrazzyX56 właśnie już kwitnie😉 jeszcze 50-60 dni i scinka😉 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
begginergrw 15 Napisano 2 Lipca 2023 @CrazzyX56 też mam santa marta haze od seedstockers jedna dzień 35 i druga 29, fajna odmiana od razu wylądowały na out u mnie i żadnych problemów @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CrazzyX56 6 Napisano 2 Lipca 2023 @Zycienamaxa aż tyle? przecież to automat... @begginergrw moim zdaniem jest to jedna z lepszych odmian 😉 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CrazzyX56 6 Napisano 2 Lipca 2023 39 dzień i tak to wygląda! 1 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
begginergrw 15 Napisano 2 Lipca 2023 @CrazzyX56 no fajna fajna odmiana i @Zycienamaxama racje ze jeszcze pewnie 40-50 dni do ścinki, producent podaje ze ta odmiana rosnie 11 tygodni @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
begginergrw 15 Napisano 6 Lipca 2023 @CrazzyX56 jak tam teraz u niej moja dzisiaj 39 dzien ta sama odmiana i jeszcze nie kwitnie @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CrazzyX56 6 Napisano 17 Lipca 2023 @begginergrw po 15 dniach duża zmiana. a i jeszcze czy te kuleczki to oznaka że pojawia się chłop? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach