cejerowski21 615 Napisano 28 Lutego 2023 (edytowane) Zestaw Advanced Nutrients MICRO BLOOM GROW 3x0,5L z formułą pH perfect czy taki zestaw nawozów będzie spoko na pierwszy raz ? Narazie same automaty planuje Edytowane 28 Lutego 2023 przez cejerowski21 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nebularider 12 Napisano 28 Lutego 2023 Też jestem początkujący więc podepnę się pod temat z pytaniem jak podlewać mam taki zestaw nawozów: Canna Terra Vega CalMag BioBizz BioCanna Bio Vega BioCanna Bio Flores BioBloom od BIOBIZZ B'Cuzz Blossom Builder Liquid Do trzeciego tygodnia nie lałem nic, później zacząłem z dwoma pierwszymi Terra Vega + CalMag teraz dziewczyny zaczynają kwitnąć teraz dawać już tylko nawozy na kwitnienie czy te z vega też jeszcze lac? @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andi 428 Napisano 28 Lutego 2023 @cejerowski21 może być 11 godzin temu, nebularider napisał: Do trzeciego tygodnia nie lałem nic, później zacząłem z dwoma pierwszymi Terra Vega + CalMag teraz dziewczyny zaczynają kwitnąć teraz dawać już tylko nawozy na kwitnienie czy te z vega też jeszcze lac? na kwitnieniu rośliny też potrzebują azotu więc możesz dawać jak tego potrzebują, po liściach idzie poznać jak większość liści robi się jaśniejsza to warto dać azotu 1 @Wspomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach