Skocz do zawartości
ReQ7k

Pytanie o trening FIM i LST na outdoor

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko odnośnie mojej pierwszej uprawy która jest w trakcie. Rozpoczynając ją byłem całkowicie zielony, dalej zdecydowanie nie mam dużego doświadczenia ale już co nie co wiem. I tutaj pierwsze pytanko. Dopiero ostatnio zrobiłem pierwszy trening moim przyjaciółkom i nie wiem czy dobrze go wykonałem. Na jednej roślinie jest to LST a na drugim Fimming. 

outdoor1.jpg

Fimming został wykonany jakieś 3 dni temu, i martwię się, że za późno się na niego zdecydowałem, czy szczyty odrosną? Czy zabiłem swoją roślinkę?

outdoor2.jpg

Tutaj z kolei LST, czy jest on dobrze wykonany? Pod dobrym kątem itp.? 

outdoor3.jpg

Odnośnie starej uprawy to jest tam jeszcze jedna roślinka która zaczęła kwitnienie, ale historia błędów jakie tam popełniałem to po prostu szok.

outdoor4.jpg

Na początku za bardzo podlewałem i trzymałem na oknie w którym dostawało zdecydowanie za mało światła, po miesiącu jak nie więcej dopiero przesadziłem i przesadziłem w nie do końca przemyślane miejsca, ponieważ na przyjaciółki padał cień przez zdecydowanie za długi czas (dlatego jedna zaczęła kwitnienie). Dopiero potem przesadziłem je w jedno ładniejsze miejsce i zacząłem nawozić własnym kompostem. 

Odnośnie tej teraz na pewno nie będę jej trzymał na tarasie aż teraz, a do ziemi przygotowałem mieszankę kompostu z ziemią. I na pewno dużo wcześniej ją przesadzę, aby od razu miała więcej światełka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, ReQ7k napisał:

Fimming został wykonany jakieś 3 dni temu, i martwię się, że za późno się na niego zdecydowałem, czy szczyty odrosną? Czy zabiłem swoją roślinkę?

odrosną zobaczymy czy wyszedł FIM czy TOPPING

16 godzin temu, ReQ7k napisał:

Tutaj z kolei LST, czy jest on dobrze wykonany? Pod dobrym kątem itp.? 

nie jest najgorzej efekt powinieneś uzyskać, szczyt możesz jeszcze dogiąć

 

Udostępnij tę odpowiedź