Skocz do zawartości
Albercik21

Prosze o pomoc dla początkowego growera

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, chciałem skleic i złozyc jakis sensowny zestaw indor dla jednego krzaka Gelato Auto, I chciałbym sie dowiedziec jakie wymiary grow boxa kupic, jaką lampę oraz wentylator z filtrem  wybrac pod jedną roslinke.

Z góry mówię ze jestem totalnie początkujący ale troche poczytałem o zasadach growing'u i ogólnych sprawach potrzebnych do indora.

Będe wdzieczny za pokierowanie mnie w wyborze lamp i wentylatorów.

Tak dla informacji growboxa chce umiescic w pokoju gdzie jest temp. ok 24-26 stopni i nie wiem jaka lampe wybrac czy led czy hps.

Z góry dziekuje za pomoc 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Albercik21 Jak namiot ma być tylko na jedną roślinę to wystarczy powierzchnia 40x40 cm czyli 0,16 m2 . HPS nie ma sensu, przyjdą większe temperatury i będzie piekarnik w namiocie, weź leda np. panel od Ledam 60 W cena 300 zł, do tego wentylator wyprowadzający kanałowy, jakiś 125 m3/h i  filtr węglowy trochę większy np. 160 m3/h, no i oczywiście przewód wentylacyjny.. Stacja pogodowa, miernik Adwa d11 lub d12 , albo jak chcesz taniej to krople Heliga, doniczki,, podstawki, mały wiatrak mieszający do namiotu. Powinieneś się zmieścić w budżecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

@Albercik21 Też ci polecam LEDam 60w, i namiot o powierzchni 0.16m2, więcej na jednego krzaczka ci nie potrzeba. A zaoszczędzisz sensowne pieniądze.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.