Skocz do zawartości
Ciemny

Miernik ph wody.

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki mierniki ph wody na początek? Znajdzie się coś do 100zl ? 

Jestem zielony w tym a chciał bym lać wodę z prawidłowym pH żeby nie zatrzymać wzrostu . 

Mam listki ale nie zbyt temu ufam bo woda z kranu a woda ze sklepu nie różnią się kolorem na listku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Zielone krainy napisał:

@Ciemny  Adwa d11 lub d12, ale koszt to jakieś 180 zł. Kup paski testowe do ph, jak Adwa przekracza twój budżet.

ma racje za kilka  złotych możesz kupić płyn heliga https://allegro.pl/oferta/kwasomierz-glebowy-plyn-helliga-ph-metr-najlepszy-9125843146  albo https://allegro.pl/oferta/ghe-test-do-pomiaru-ph-w-roztworze-5645581651

a jak chcesz mieć porządny miernik do wody kupujesz adwad12 albo 14 https://allegro.pl/oferta/miernik-ph-kwasomierz-adwa-ad12-dokladnosc-0-01-ph-9428718207

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 heliga jest najlepszym tanim miernikiem ph ziemi.  a ten drugi też jest dobry sam używam. pokaże ci ph 6 czyli tyle ile potrzebujesz. do odstane wody w sam raz i łatwy w uzyciu. lejesz wode do probówki na 3/4 i wlewasz 2 krople. zamykasz potrząsasz i masz wynik. jak jest żółte to masz ph6 im bardziej idzie w zielen tym ph większe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten sobie kup. Korzystam z niego i nie mam żadnych problemów z uprawami. Rośliny do końca sa zielone,  nie mam żadnych problemów z żółtymi liściami, czyli ph mierzy dobrze.  Kosz tylko 55 zł.

https://allegro.pl/oferta/elektroniczny-miernik-ph-tester-atc-autokalibracja-10972366848

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, LiitlebigWeed napisał:

@Kupa kupalski a skąd wiesz że ten twój miernik jest wiarygodny??. porównywałeś go z innymi testerami czy kupiłeś tylko dlatego że miał text autokalibracja.??