Skocz do zawartości
Sami

Critical Fast Version - Dutch Genetics

Rekomendowane odpowiedzi

Siema to moja 2 uprawa 

2 roślinki - critical fast version od dutch genetic

posadzone 10 lutego (miesiąc temu) w ucietych butelkach  0.5L 

ziemia 6ph z kwiaciarni

Z racji że jestem początkującym growerem zakładam fotorelacje aby w razie czego pytać czy wszystko robie tak jak powinienem 

narazie roślinki trzymam w biurku pod 4 żarówkami philips ~ 4000lm  

planuje przesadzać na out jakos 20 kwietnia o ile pogoda bedzie juz odpowiednia (są już dość mocno ukorzenione)

aktualnie podlewam wodą kranową raz użyłem biohumusa ⅓ zalecanej dawki na kwitnienie planuje używać planton k

mam pytanie odnośnie przesadzania i ziemii

 Doniczki (~20L) lepiej zakopać czy nie ? 

Jaka według was jest najlepsza mieszanka pod półautomaty, ziemia + dolomit/perlit wystarczy ? 

Pozdrawiam :bonghit:

Screenshot_2022-03-11-23-20-37-655_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2022-03-11-23-20-12-926_com.miui.gallery.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@początkujący

11 minut temu, początkujący napisał:

@Sami Z tego co wiem to korzenie nie lubią światła to weź te butelki owiń taśma czy czymś tam 

@Sami czemu tak szybko wystartowaleś? 😁

nie mogłem sie doczekać hahaha a co do butelek to ogarne rano dzieki za info 

Edytowane przez Sami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Sami kwiecień to stanowczo za wcześnie, w maju bym proponował żeby Ci przymrozki krzywej roboty nie zrobiły. Masz dziurki porobione w tych butelkach? Trenujesz je? 

Jak chcesz mieć spokój to kup gotową ziemię (lightmixa np lub allmixa) i na spocie nie będziesz się przez dłuższy czas o nic martwił (jeśli chodzi o niedobory). Ja wycinałem dół donicy i zakopywałem w tedy (po kosie oczywiście porządek na spocie). Dolomit Ci się przyda. Ja za 20 zł kupiłem 25 kg i myślę że na jeszcze kilka sezonów będzie 😎

Udostępnij tę odpowiedź