Skocz do zawartości
mojojojo

POMOCY NIE WIEM CO SIĘ DZIEJĘ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem amatorem, złapałem sie za hydro,. W każdym razie proszę o pomoc. Od dwóch dni listki stały sie jakby przesuszone, jasnozielone, i zawijają sie lekko do góry. Roślinki tracą kolor i siłę. Sadzonki mają 7 i pół dnia. Lampa Led 205W qw5 Sanlight. Wilgotność staram się utrzymywać na poziomie 65-70% , ec 0,58-0,61 ( raz przez noc było 0,7) , dwa dni temu przeszedłem na wodę destylowaną, używam nawozów Adwenced Hydroponics of Holland- Grow/Micro/Bloom/troche enzymów/+cos na kożenie. W zasadzie to wtedy gdy przeszedłem na destylowana wszystko sie zaczęło.(choć nie jestem, pewien na 100% czy to ma coś do tego). ph na początku było wysokie, za wysokie do hydro z tego co wiem (6,5ph) dzisiaj zdjąłem na 5,6-5,8ph, ale widzę, że jest bez zmian a nawet coraz gorzej.
Pomocy, wysyłam zdjęcia.
z góry dziekuję.

20220205_110908952_optimized.jpg

20220205_131310286_optimized.jpg

20220205_132226525_optimized.jpg

20220205_132235987_optimized.jpg

20220205_132249508_optimized.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Hydro dużo łatwiejsze niż gleba.  Tak w wodzie maja stać. Proszę o pomoc, a nie o głupie gadanie.

 

już raz na tym systemie hydro wyhodowałem co nieco.  2 lata temu 16 krzaczków, tak samo w wodzie cały czas, wyszło mi suchego 3,2 kg . Pytanie moje dotyczy, co sie dzieje z krzakami, a nie czy powinny siewki stać w wodzie- tak powinny !

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik