Skocz do zawartości
Aga

Cześć jestem nowa i zielona w temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć jestem nowa w tym temacie, zdecydowałam się na aerogarden xl 24, używam ich światła i jedzenia dla kwiatów tez. Macie jakieś sugestie co mam zmienić jestem wdzięczna za każda. Hoduję jeszcze rzadkie odmiany roślin 

93BE101B-3D92-428A-A758-56A09E94B363.jpeg

AAB5CBF4-612F-4F49-A343-B92F0A225486.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Aga  Pierwszy raz coś takiego widzę, ale jak to automaty i nie przeszkadza ci zapach to powinno być w porządku, jak te panele świetle generują odpowiednią ilość światła dla konopi, ale problem w tym, że ci to światło na wszystkie strony ucieka z tej uprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Zielone krainy zapach nie przeszkadza mogę mieć legalnie 5 dorosłych roślinek i pare małych, mam jeszcze jedno światło czerwono niebieskie na wzrost. Narazie dają radę widzę ze jest ok ale może później będzie potrzeba przy kwitnięciu. Tak to urządzenie ma pompy i przelewa wodę w korzenie, używam wody RO, lampy się unosi w miarę potrzeby ale to pierwsza uprawa i stres jest. Dziękuje serdecznie kupię taka folie na tył żeby zatrzymać światła więcej. Pozdrawiam 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Aga Fajna sprawa , na boki też bym zamontował, jakieś takie panele np. zrobione z foli mylar diamond, bo na wegu wyglądają ładnie, ale faza kwitnienia marihuany wymaga odpowiedniego mocnego naświetlenia, aby rośliny mogły się rozwijać prawidłowo, a ostatecznie, abyś miała dobrze zbite duże topy, a nie "popcorn". Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myśle ze te są wystarczająco mocne tymbarskiej ze codziennie o polowe większa. Te panele zamówię z aerogarden powinny być tez na boki. Dziękuje 

962A203B-C71B-45E9-9221-33CDA6180522.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź