Skocz do zawartości
Mujrzesz$420$

Biotabs + biobizz ???

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka

Z organika nie mam za dużego doświadczenia znam jedynie biobizz trypack i biobloombastic 

Chcę startować z nowym projektem i chciałbym skompletować cała wiedzę w sumie mam juz wszystko podtrzebuje jeszcze tylko paru rad bardziej doświadczonych growerow 

Biotabs zestaw startowy + biobizz light mix

I teraz tak mam jeszcze biobizza trypack (3/4lata otwarty ale nie śmierdzi i wydaje sie byc okej) pytanie czy warto czy lepiej to wyjebać 

Jest sens stosować w ogóle biobizza przy biotabsie ? 

Na kwitnienie... I tutaj mam dylemat 

Pk booster od biotabs (herbatka )

Pk 5-8 od biotabs (ten z bananów... Moze warto samemu zrobić w słoiku jak myślicie ? )

Ew biobloombastic od atami  mam z nim ciekawe doświadczenia ale pytanie czy dobrze sie zgra z biotabs 

Co myślicie warto cokolwiek dokupić czy lepiej lecieć na samym biotabs ? 

Całość dopełni mały smierdziuch boom boom spray 

 

 

Edytowane przez Mujrzesz$420$

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mujrzesz$420$ napisał:

I teraz tak mam jeszcze biobizza trypack (3/4lata otwarty ale nie śmierdzi i wydaje sie byc okej) pytanie czy warto czy lepiej to wyjebać 

a jest jakaś data ważności na opakowaniu ?

1 godzinę temu, Mujrzesz$420$ napisał:

Pk 5-8 od biotabs (ten z bananów... Moze warto samemu zrobić w słoiku jak myślicie ?

jak ci się chce 

trzeba by było sprawdzić składy tych nawozów co one tam zawierają 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@KlausKörner trypack od biobizz (biogrow biobloom top max) 

Zostało po mojej ostatniej uprawie

Teraz po przerwie chce spróbować z biotabs 

Z tego co tak czytam nie warto mieszać innych nawozów wiec chyba zostawie biobizza i atami ze swoim biobloombastic i polece tylko