Skocz do zawartości
PereZi

Kiełkowane nasiono pod światłem czy w ciemni ?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim 😉

Jest to mój pierwszy post na tym forum, jestem ,,zielony" w tej tematyce więc z góry prosze o wyrozumiałość.

Trzy dni temu zaopatrzyłem się w growboxa, cały asortyment do jego wnętrza pomógł mi skomponować ekspedient ze sklepu ,,ogrodniczego;)".

Temperatura w środku 22 stopnie, dokupiłem nawilżacz aby utrzymać wilgotność na poziomie 70% (bez niego było 35-40%).

Nurtuje mnie jedna kwestia. Czy kiełkowanie nasion (a raczej faza czas kiedy są one jeszcze pod ziemią i nic nie wybiło się ponad nią) ma się odbywać przy zapalonej lampie w growboxie czy w ciemni? Przez dwa dni lampa była włączona, po sprzecznych informacjach wyczytanych z niektórych artykułów zwątpiłem i wyłączyłem światło. Która droga jest słuszna?

Edytowane przez PereZi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super, dziękuję za odpowiedź!
Wiesz może ile czasu może zajać oczekiwanie aż nasionko wyjdzie? Zasadziłem White Widow automatic od Royal Queen Seeds metodą bezpośrednio w ziemi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, PereZi napisał:

Super, dziękuję za odpowiedź!
Wiesz może ile czasu może zajać oczekiwanie aż nasionko wyjdzie? Zasadziłem White Widow automatic od Royal Queen Seeds metodą bezpośrednio w ziemi.

@PereZi ja teraz pierwszy raz kiełkowałem w wełnie mineralnej. Już po 3 dniach wyszła na wierzch. Każde nasionko wykielkowalo. Światło mam włączone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.