Skocz do zawartości
kickac

Czy jest za późno na outdoor

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. 

Czy jest już za późno na outdoor? Jutro mi przyjdą nasionka AK47 AUTO. 

Jako iż jestem zielony w tym temacie to chciałbym się dowiedzieć conieco na temat nawozów. 

1. Czy trzeba je w ogóle stosować? 

2. Czy można kupić jakiś nawóz w większych sklepach? 

3. Kiedy je stosować? 

4. Co polecicie dodać do ziemi, jakiś keramzyt itd? 

5. Rosnąć będzie pod gołym niebem, co jeśli będą mocne opady? Zniszczy to planta? Wsadzić to w doniczkę i w razie mocnych opadów schować? 

Jesli już zdecyduje się na zasadzenie to polecicie jakieś rady, aby udało się jeszcze to zebrać przed zakończeniem "sezonu outdoor owego? 

Edytowane przez kickac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, kickac napisał:

Czy jest już za późno na outdoor? Jutro mi przyjdą nasionka AK47 AUTO. 

za późno

9 godzin temu, kickac napisał:

1. Czy trzeba je w ogóle stosować? 

dedykowane ziemie do konopi mają w sobie nawozy i czasami w ogóle w fazie wzrostu nie rzeba nawozić, na oucie to inna bajka bo masz deszcze nawozy się wypłukują 

 

9 godzin temu, kickac napisał:

2. Czy można kupić jakiś nawóz w większych sklepach? 

można biohumus, azofoska, planton k, jest tego trochę 

 

9 godzin temu, kickac napisał:

Kiedy je stosować? 

jak roślina tego potrzebuje z czasem robisz to na wyczucie 

9 godzin temu, kickac napisał:

Co polecicie dodać do ziemi, jakiś keramzyt itd? 

można perlit

9 godzin temu, kickac napisał:

Rosnąć będzie pod gołym niebem, co jeśli będą mocne opady? Zniszczy to planta? Wsadzić to w doniczkę i w razie mocnych opadów schować? 

roślina sobie powinna poradzić, jak są duże krzaki to trzeba podwiązywać, podpierać żeby się nie złamały, ale automatów to zbytnio nie tyczy, chociaż też zawsze wichura może zrobić swoje to out w końcu

9 godzin temu, kickac napisał: