Skocz do zawartości
daytonek

x20 AK47 Auto, x4 White Russian Auto

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, niestety nie byłem w stanie rozpocząć wcześniej więc zaryzykowałem teraz, aktualnie 3 dzień i niestety deszczowa pogoda ale jutro ma być słońce 🙂

Jestem początkujący, to moja 1 zabawa z tym a zacząłem sądzę głupio bo sporą ilością 🤦

Zobaczymy co z tego wyjdzie 🙂 jeśli macie jakieś porady to chętnie przyjmę wszelką pomoc

Wszystkie już w górze tylko jeden próbuje wstać

IMG_20210712_144408.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładnie ładnie. Fajna ilość krzaków trzymam kciuki. Jeszcze nie jest za późno. Polecam zrobić sobie wywar z cynamonu i kupić canna cure żeby plechy uniknąć. Na początku kwitnienia pryskac canna cure a id połowy kwitnienia do końca wywarem z cynamonu. Zmniejszy szansę na rozwój pleśni 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam małe pytanie. Jakie dziury wykopać na ziemię uniwersalna dla każdej roślinki oraz w jakich od siebie odległościach 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odległość dla automatów outdoor to około 50cm jedna lodyga od drugiej. Co do pojemności dołków to zależy od jakości i pH gleby w której  będziesz robił dołki. Jeśli ziemia jest rzyzna i ma pH dobre dla konopi to wystarcza dołki po około 7litrów jeśli ziemia w koło jest chujowa to licz po 15 litrów na dołek. Pamiętaj żeby ziemię wymieszać z perlitem, zaopatrz się też w dolomit na wszelki wypadek. Jeśli nie masz miernika pH to zobacz czy w koło rosną zdrowe pokrzywy jeżeli tak to gleba powinna mieć dobry poziom ph. Jak sądzisz gdzieś w lesie lub gdzieś gdzie biega dzika zwierzyny to kup antibisan no i oczywiście jakieś 5 opakowań snackolu na ślimaki 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, KlausKörner napisał:

@daytonek to zacząłeś od rybek a nie od akwarium.