Skocz do zawartości
michas131

Półautomat/Automat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prawie złozyłem mojego 1szego boxa i na liscie  nadeszła kolej na dziewczyny jakie mają być. Przechodząc do meritum chiałbym dogłebnie poszerzyć moja wiedzę na temat  półautomatow bo jestem w tym zielony i czy nie warto byłoby go sprobowac niz leciec na automaty. Byłbym wdzięczny  za podsunięcie kilka wartych uwagi odmian ( dla półautmat/automatu) 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wez sobie sezon. Czas do zbioru będziesz miał podobny. Nie dużo dłuższy. 

A jak chcesz auto to ci polecę green gelato od rqs. Ja trzymałem swoją kilka tygodni w małej puszce na parapecie, teraz już kwitnie siedzi w boxie. Albo w ogóle weź sobie na próbę zestaw z RQS, tam jest wszystko co potrzebujesz. Nasiona, puszka(donica), odżywki, ziemia(kokos) za 120zl czy coś. Ty będziesz miał PC Box? 

Tak to wyglada:

IMG_20210625_105444.jpg

IMG_20210626_124432.jpg

IMG_20210617_195033.jpg

To ostatnie zdjęcie to z przed 2 tygodni. 

Automat, 2 nasiona w zestawie, ale jedna puszka. 

Jedyne co, to wymieniłem po czasie ten kokos na normalna, dobra ziemię. Lepiej mi się z ziemią pracuje

Albo same nasiona. Np LSD, łatwo się uprawia, Northern light, white widow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl ziomeczku czy wszystko skompletowałeś. Bo wykiełkujesz nasiona a potem wyjdą kwiatki, że czegoś nie ma,a sadzonka rośnie. 

Pamiętaj że już lato, będą jeszcze upały. Wilgotność 60-80% warto mieć, trudno będzie zrobić to przy pomocy miski i szmaty. 

Zrób sobie check liste i odchaczaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuje wiec tego gelato jak zalecałes 😉

 

@KlausKörner Znaczy nie ogarnalem tylko tych mierników bo wczoraj skompletowalem ostatnia rzecz mama na mysli pompke ale narazie nie chce  kupywac nasiona na juz bo gdy bede pewny rusze z kopyta 😉