Skocz do zawartości
Filozof

Jak zostać programistą?

Rekomendowane odpowiedzi

ja nie jestem programistą ale coś tam wiem, musisz określić jakiego języka chcesz się uczyć, i się uczyć z różnych kursów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dużo osób pisało że sami się więcej nauczyli, że w szkołach zbytnio się nie znają na rzeczy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie liznąłem trochę programowania tech.informatyk jestem w szkole nauczą cie podstaw wszystko to znajdziesz na yt trzeba sie zmotywować żeby się nauczyć tego (Mowa o policealnej)przykład masz ten sam program co uczniowie technikum którzy wkuwają to dzień w dzień przez 4 lata a ty masz 2 lata w co 2 tydzień wykłady 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej złapać się na jakiś staż w jakiejs firmie IT bo to tak jest że nawet jak do jakiejś firmy pójdziesz to gówno wiesz. Też byłem przekonany że mam pojęcie o IT a jak poszedłem pracować w tym kierunku to się okazało że wiem gówno. 

Co do kierunku w technikum nie licz że się czegoś nauczysz prócz robienia prostych stron w html i parę skryptów w PHP napiszesz albo w JavaScript. Najgorsze jest to że na tych egzaminach nie dostaniesz nawet dokumentacji dotyczącej języka programowania ( co za idiota to wymyślił to ja niewiem ) . Musisz się nauczyć składni języka przede wszystkim. Z kolei sieci komputerowe są ciekawe ( jak trafisz to jakiejś dobrej firmy to się nauczysz zarządzać serwerem, domena o ile ma firma konfiguracja macierzy, crossowanie w szafie gdzie jest switch, zarabianie kabli gniazdek zabawy różnymi testerami np czy przewód ethernet jest dobrze zrobiony albo długość przewodu itd )