Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Posiadam 2 prawie 4 tyg dziewczyny automatyczne - ak 47 od akseeds oraz cinderella jack od Dutch Passion. 

Ziemia to PLAGRON BATMIX - wyczytałem że do 3 - 6 tyg nic nie trzeba nawozić. 

Pytanie czy to fakt? Oraz co lać z tej firmy do tej ziemi? 

-coś na kwitnienie? 

-ukorzeniacz? 

-na grow faktycznie nic nie potrzeba? (póki co daje pół miarki biohumusu podczas grow na 1 l wody.) 

Jestem początkujący, bardzo proszę o pomoc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Rezus a dobrze wygląda roślina? kolor liści? jak tak to nie lej nic, na kwitnienie standard pk 13/14, ukorzeniacza nie trzeba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Rezus bat mix jest jak all mix biobizza wystarczy na 6 tygodni na anglojęzycznych forach używają tego razem z BioBizz Bloom heaven i top max nic więcej 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Rezus zestaw od @Vampidrut Ci starczy. 

Sugar smaczek dobrze poprawi. 

Reszta to będzie reakcja na bieżąco. Więc załóż fotorelację, kto będzie mógł to zawsze pomoże, jak coś zauważy. 

Biohumusa raczej ciężko przedawkować 🙂 jest bezpieczny. Ale ziemia ma to co potrzebne na początek. 

Widzisz głównie po wzroście, a jak mają 4 tygodnie to już dużo widać. Pozdro. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, zielonyjamajczyk napisał:

@Rezus daj fotki. 

Ok

5 godzin temu, Vampidrut napisał:

Plagron Alga Bloom + Green Sensation , możesz dorzucić royal sugar.  

Czyli to wystarczy. A Green Sens., to takie mocne stężenie że 100ml za 100zl prawie :)? 

 

8 godzin temu, Szym napisał:

@Rezus a dobrze wygląda roślina? kolor liści? jak tak to nie lej nic, na kwitnienie standard pk 13/14, ukorzeniacza nie trzeba

A nie jest tak że nie powinno lac się mineralnych do ziemi organicznych? Pk 13/14 jest mineralny.