Skocz do zawartości
glodek18

Problem z pH nawozy Biobizz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wiem że większość z was ma super sprzęt ,ale ja jestem amatorem i mam co mam ,dwie uprawy mam za sobą bez mierzenia PH a teraz staram się mierzyć kontrolować i mam problem .Ph mierze takim preparatem jak na zdjęciu poniżej i o ile regulacja za pomoca ph- i pH+ w odstenej wodzie nie stanowi problemu, to w wodzie z nawozami Biobizz w 6 tygodniu gdzie jest ich sporo ,dodaje pH+ i nadal jest kolor czerwony czyli pH za niskie.Moze sam kolor nawozów wali cały eksperyment albo nie wiem muszę go dodawać bardzo dużo .Sam nie wiem jestem zły i następny raz zapodam te nawozy co nie zmieniają Ph bo mam dosyć .Z góry dzięki pozdro Wesołych Świat 

IMG_20201224_150354.jpg

IMG_20201221_175347.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Cieniu napisał:

Hej mistrzu, z tego co się orientuje wszyscy tu do uprawy glebowej rekomenduja ph test w którym testujesz ph ziemi, a nie płynów:))

 

Czyli muszę przejść na hydro bo nie z tego nie będzie 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Farmerka Kranowa po odstaniu 7,5 .

W dniu 24/12/2020 o 15:14, Cieniu napisał:

Hej mistrzu, z tego co się orientuje wszyscy tu do uprawy glebowej rekomenduja ph test w którym testujesz ph ziemi, a nie płynów:))

 

Ale jedna sprawa skoro używam Lightmixa od Biobizz to pH ziemi mogę skopać woda o złym pH więc jak najbardziej potrzebuje testów do badania płynów .Jedynie co znam do zmieniania Ph gleby to dolomit .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Farmerka ma 7,5 jak dodam wszystkie te trzy preparaty to te kropelki pokazują niskie pH kolor czerwony czyli około 4 jak dodaje pH+ to nie wiele to zmienia .I nie wiem czy to wina tych testów czy rzeczywiście tak jest .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Farmerka napisał: